Achizitie publica - Acord cadru de achizitie publica pentru servicii de arhivare, servicii de legare si finisare
Detaliu pentru invitatia numarul 330506
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330506/27.06.2012
Denumire contract: Acord cadru de achizitie publica pentru servicii de arhivare, servicii de legare si finisare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul EnergieiCod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.32.78.100; 021.32.78.101, Fax: 021.312 43 65;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de achizitie publica pentru servicii de arhivare, servicii de legare si finisare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 29
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de arhivare, servicii de legare si finisare, coduri CPV 79995100-6, 79971000-1 care constau in: depozitarea si pastrarea arhivei ANRE intr-un spatiu special amenajat al prestatorului, servicii de legatorie si finisare a dosarelor arhivistice.Informatii privind acordul-cadruAcord cadru cu 1 operator economicDurata acordului cadru: maxim estimat 29 de luni .Valoare minim estimata, fara TVA = 168.540 leiValoare maxim estimata, fara TVA =327.140 lei
II.1.6) CPV: 79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura cerere de oferte, in cuantumul de 6.542, 8 lei, adica 2% din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si/sau la casieria ANRE.In cazul in care se opteaza pentru plata in contul de virament al ANRE acesta este: RO92TREZ7025005XXX011285 deschis la Trezoreria Sector 2.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 3.271, 4 lei.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei -60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul a carui oferta este clasata pe primul loc va transmite la solicitarea autoritatii dovada in original a constituirii garantiei de participare, pana la data semnarii acordului cadru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii.Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesionalde catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 2.Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 (atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedurapentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. l si 2 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul nr. 3 .4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-Formularul nr. 4.Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: Presedinte: Iulius Dan PlavetiDirector Juridic: Ana Elisabeta DumitruDirector Economic: Georgica ParaschivMembri comisiei de evaluare: Stancu Ion, Neagu Adrian, Dumitriu Mihaela, Pavel Constantin, Enache VeronicaMembrii de rezerva ai comisiei de evaluare: Georgica Paraschiv, Listoschi Alina, Carmen CocisSalariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Balan Teodor Lucian, Dumitriu Mihaela, Stancu Ion, Georgica Paraschiv.Documentele vor fi depuse in SEAP : in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul, scanat.Autoritatea contractanta va solicitaofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original /copie legalizata 1.Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Documentele vor fi depuse in SEAP : in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul, scanat.Autoritatea contractanta va solicitaofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un spatiu de depozit cu destinatia de arhiva pe teritoriul Municipiului Bucuresti sau a judetului Ilfov pe o raza de maxim 25 km de la kilometrul 0 al orasului Bucuresti, care intruneste conditiile de pastrare si conservare a documentelor prevazute la art. 12 din Legea Arhivelor Nationle nr. 16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 81- 108 din Instructiunile privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente, aprobate de Arhivele Nationale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 09:10