Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE


Detaliu pentru invitatia numarul 325984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 325984/09.05.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +40 213071986, fax: +40 213071919, persoana de contact: Anca Mustata; e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +40 213071986, fax: +40 213071919, persoana de contact: Anca Mustata; e-mail: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE.Se estimeaza un numar minim de 4 contracte subsecvente si maxim 10 contracte subsecvente.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 502, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 10.050 lei (2% din valoarea estimata a acordului cadru); Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.90(1) din HG 925/2006 si cf.Ordinului 3604/09 decembrie 2008 privind modificarea si completarea Normelor Metodologicede aplicare a prevederilor OUG 146/2002 aprobata cu modificari prin Legea nr. 201/2003, aprobate prin OMFP nr.1235/2003.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschiseDovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 15 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui sub forma Scrisorii de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 20.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 - FORMULAR 2 din capitolul de Formulare ? original;Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 - FORMULAR 3 din capitolul de Formulare ? originalIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 - FORMULAR 4 din capitolul de Formulare ? originalAnexat prezentului formular se regaseste lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 5; 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 6; 6.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale - original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala - original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri media globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 100.000 lei. Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele prestari de servicii similare; Operatorul economictrebuie sa demonstrezeexperienta similara prin prezentarea unei listea principalelor servicii similare, cu valori, perioada, beneficiari, etc. Operatorul economicva prezenta cel putin un document/contract/pv de receptiecare sa confirme prestarea de servicii similare. Se vor atasa documente suport care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiar, contract; tipul serviciilor prestate; perioada contractului; valoarea contractului.Recomandarile/documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta, beneficiar ori de catre clientul privat si vor include informati din care sa rezulte contract?dus la bun sfarsit?.Documentele vor avea mentiunea ?conform cu originalul?., 2.Informatii privind calificarile si experienta profesionala a membrilor din cadrul echipei de proiect; Operatorul economictrebuie sa dispuna de o echipa de minim 4 membrii care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda individual calificarile, abilitatile si experienta profesionala descrise in continuare: Cerinte: Expert cheie 1 Lider, Expert coordonator: minim 1 pers;?studii superioare de specialitate-diploma de licenta ?min 3 ani experienta profesionala in domeniu;?Experienta specifica in calitate de lider de echipa in minim 1 proiect;Expert cheie 2 - minim 3 pers; ;?studii superioare de specialitate-diploma de licenta ?min 3 ani experienta profesonala in domeniu; Experienta specifica in min 1 proiect.2.1. Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului; Cel putin un membru al echipei de audit trebuie sa fie membru al CAFR si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul 2012. Documente doveditoare: a)certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, eliberat de CAFR ? copie legalizata sau copie conform. cu originalul; b) carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?activ? pentru anul 2012, copie ?conform cu originalul?2.2. Curriculum Vitae pentru fiecare membru al echipei de audit. CV-urile sa fie detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate.Astfel, CV-ul si documentele suport trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului.2.3. Declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare expert propus din echipa-original3. Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii4. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/ partile din contract care sunt indeplinite de acestia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer