Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de executie a lucarilor de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de sanatate publica aflate in administrarea municipiului Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 325648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 325648/03.05.2012
Denumire contract: Acord cadru de executie a lucarilor de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de sanatate publicaaflate in administrarea municipiului Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12 - parter, ghiseul 9 sau 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, Bv. C. D. Loga nr. 1, Sala de licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de executie a lucarilor de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de sanatate publicaaflate in administrarea municipiului Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de sanatate publica aflate in administrarea municipiului Timisoara, in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini nr. 70/2012, cu cerintele prevazute in dispozitiile de santier aparute pe parcurs si comunicate de proiectant si beneficiar.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de: 12.000 lei- valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: Virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334, deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536; - se prezinta OP confirmat de banca emitenta ? copia documentului; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 11 - Scrisoare (Instrument) de garantie pentru participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazutamai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004.Mod de restituire ? conf. art. 88 din HG.925/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. (2, 5 %in cazul IMM)Modul de constituire conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cazul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art. 181, lit. A9, lit. c^1) si lit. d);3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.-cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale.4. Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cuFormular 20;5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cedetin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, Sorin Grindeanu, Secretar?Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Martin Staia-Director Directia Patrimoniu, Iancu Fiat-Consilier Serviciu Buget, Lucian Ciobanu- Consilier Serviciu Administrare Patrimoniu si Baze Sportive, Maria Mezei-Consilier Serviciu Achizitii Publice, Raluca Teodorescu-Consilier Juridic, Otilia Sirca-Sef Serviciu Locuinte, Daniela Leu- onsilier Serviciu Contabilitate Venituri, Marius Micsa-Consilier Serviciu Administrare Patrimoniu si Baze Sportive, Crenguta Oprea-Consilier Serviciu Achizitii Publice, Adina Balogh-Consilier Juridic, Pascu Burtic-Consilier Serviciu Administrare Patrimoniu si Baze Sportive, Silvia Pavleac-Consilier Serviciu Administrare Patrimoniu si Baze Sportive; 1. Persoane juridice/fizice romane: a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentrupersoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: Se va prezenta declaratia si lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati. Ofertantul va prezenta unul sau mai multe contracte de executie de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei, fara TVA. Se vor anexa (in copii lizibile certificate: ?conform cu originalul?- semnate si stampilate de ofertant.): -contractul/contractele/ informatii relevante ale acestora (parti contractante, obiect, durata, pretul si ultima fila cu semnaturile); - recomandarea/ recomandarile/ certificarea/ certificarile din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/ contractelor prezentate, 2. Resurse umane: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare la capacitatea ofertantului de a dispune de personal responsabil pentru indeplinirea contractului, astfel: Ofertantul va dispune de minim: a.muncitori calificati ? instalatii3 persoane din care: -un electrician atestat ANRE pentruexecutarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale;
- un instalator sanitar;
- un instalator autorizat gaz ANRGN ? grad III D;b.muncitori calificati ? constructii6 persoane din care: - 1 zidar;
- 1 faiantar;
- 1 izolator;
- 1 dulgher;
- 1 zugrav;
- 1 tamplar;c.muncitori necalificati ? 5 persoaned. persoana responsabila direct de indeplinirea contractului de achizitie publica, 3. Dotari tehnicea). Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va dispune de minim: - grup electrogen mobil ? 1 buc;
- autoutilitara 1, 5 ? 3, 5 tone ? 1 buc;b). Operatorul economic va face dovada ca dispune si de un dispecerat 0-24: telefon + masina de interventie pentru a interveni rapid noaptea, sambata, duminica si in cazul sarbatorilor legale., 4. Informatii privind subcontractatii , daca este cazulDeclaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B1, (cu exceptia cerintelor de la punctele 9 si 10)In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., 5. Informatii privind asociatii , daca este cazulIn cazul unei oferte comune depusa de maimulti operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei ofertecomune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrualasocierii pentru partea lor de implicare (partea din contract pe care o realizeaza).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer