Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de firnizare combustibil solid pentru incalzire-lemne de foc, conform anexei nr.1 la caietul de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 352868
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 02031 Bucuresti
Numar invitatie: 352868/21.08.2013
Denumire contract: Acord cadru de firnizare combustibil solid pentru incalzire-lemne de foc, conform anexei nr.1 la caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02031 BucurestiCod fiscal: 14601582, Adresa: Sos. Alexandriei nr. 158, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/420.02.88, Fax: 021/420.02.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de firnizare combustibil solid pentru incalzire-lemne de foc, conform anexei nr.1 la caietul de sarcini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de combustibil solid pentru incalzire-lemne de foc, conform anexei nr.1 la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4.59 - 208, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de: 4000 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertei.3. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri / incasari: RO43TREZ7055005XXX000147 la Trezoreria Sector 5 Bucuresti, cod fiscal 14601582 ), se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.5. Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: - declaratie in conformitate cu art. 7 din Legea nr. 346/2004.6. Cazuri de retinere: conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/ 2006.7. Modalitatea de returnare: conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/ 2006.8. Documentele mai sus solicitate vor fi depuse in S.E.A.P9. Pentru evaluarea si raportarea unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, este anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, cursul de schimb al B.N.R.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului. Se va constitui conform prevederilor articolului nr. 90 din H.G. 925/2006, astfel: - prin scrisoare de garantie bancara de buna executie care va fi obligatoriu semnata si stampilata de institutia emitenta (formularul personalizat al bancii) sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
- prin depunerea sumei in numerar la caseria unitatii;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Completarea formularului nr. 2 - declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art. 180 din O.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2-Completarea formularului nr. 13 -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.G. 34/2006 ( evitarea conflictului de interese ), cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art.69 ind.2 din OUG 34/2006: Comandant: Gheorghe ADAM;Inginer sef: Mihai Urlea;Contabil sef: Laurentiu COLATAU;Consilier juridic: Costin DUMITRU;Responsabil cu procedura de achizitie: Alin-Georgian LUBEN;Responsabil cu derularea contractului: Ana-Maria DOBRE.Cerinta nr. 3-Completarea formularului nr.9 -declaratie privind ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului nr.314/20.10.2010 al A.N.R.M.A.P.- publicat in MOF nr. 701 / 20.10.2010Cerinta nr. 4-Completarea formularului nr. 3 - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele solicitate vor fi depuse direct in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/ 1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.Documentul solicitat va fi depus direct in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim: 410000 leiModalitatea de indeplinire: Operatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani: 2010, 2011 si 2012;I.M.M.-urile beneficiaza de 50 % reducere conform legii nr. 346/2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Produse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 208710 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Certificatul ISO 9001 / 2008 care atesta implementarea de catre ofertant a sistemului de management al calitatii privind activitatile cuprinse in obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer