Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare - Carne si produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 278991
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Cod de identificare fiscala: 4426352
Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-593518
Fax: 0264-593518
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord-cadru de furnizare - Carne si produse din carne
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare carne si produse din carne, conform Caiet de sarcini cu cantitati si specificatii.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.02.2011 13:25
Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str.Motilor nr.68, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str.Motilor nr.68, birou achizitii.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 107, 880 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Gar.de participare - 2100 lei, Conform Fisei de date a achizitiei: -Declaratie privind eligibilitatea, -Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/06, -Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, inclusiv cele locale, -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, -Fisa de informatii generale, -certificat de conformitate produs, sau altedocumente emise de organisme abilitate în acest sens, -prezentarea ?Fisei produsului?, -o copie dupa documentele justificative din care sa rezulte ca produsele ofertate sunt sigure, -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001, -formular privind experienta livrarii de produse similare, -cel putin 1 recomandare, -formular de autorizare pentru distributie, -autorizatie sanitar- veterinara.
Intreaga documentatie este atasata invitatiei, pe site-ul SEAP, www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer