Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare : Dotari centre de salvare, Muntii Bihor - Vladeasa ?localitatile Belis,


Detaliu pentru invitatia numarul 314907
Autoritate contractanta
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4288110
Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca
Telefon: 0264503300
Fax: 0264503300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord-cadru de furnizare : Dotari centre de salvare, Muntii Bihor - Vladeasa ?localitatile Belis,
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34114110-3 - Vehicule de salvare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Dotari centre de salvare, Muntii Bihor - Vladeasa ?localitatile Belis, Doda Pilii, Sacuieu
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.10.2011 13:20)
Data publicarii: 16.09.2011 14:03
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEANCLUJAdresa : Calea Dorobantilornr. 106Localitate : Cluj-NapocaTelefon :0372/640040, Fax: 0372/640040
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEANCLUJAdresa : Calea Dorobantilornr. 106Localitate : Cluj-NapocaTelefon :0372/640040, Fax: 0372/640040
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 421, 683 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Dec. privind eligib -Dec. privind neînc în prev. art.181.-Certif de particip cu oferta indep.2.Cap. de exercitare a activ. prof. -Certif constatator emis de ORC .-Certificat de înregistrare emis de ORC ..-Certif. de at. fiscala pentru persoane juridice eliberat de MFP, -Certificat fiscal privind imp. si taxele locale în cazul pers.jur. eliberat de Primarie, 3.Inf. privindsit. ec. - financiara -cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani trebuie sa fie minim :425.000 lei. 5..-dec .ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. în ultimii 3 ani -lista pers.direct implicate în îndep. contr., însotita de dipl., cert. de calif. si CV ale acestora-în special pt pers..6.- lista princip. livrari de prod. si ec. necesare dotarii centrelor de salvare . în ultimii 3 ani-Of. trebuie sa faca dovada ca a încheiat în ultimii 3 ani un cont. de furn. pt prod. sim. celor ofertate cu o val. egala cu :200.000 lei fara TVA-- Se va prezenta o recom.Pt. fiecare contr .
SEAPGarantia de participare 8000 leiGarantie de buna executie 10% din val. contrcatului fara TVA
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Se anuleaza conform art. 209, alin. 1, lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer