Achizitie publica - Acord cadru de furnizare - MEDICAMENTE 2
Detaliu pentru invitatia numarul 335740
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335740/19.09.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare - MEDICAMENTE 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SinaiaCod fiscal: 2843299, Adresa: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Telefon: 0244311953, Fax: 0244311046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare - MEDICAMENTE 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie achizitionarea de catre autoritatea contractanta de: Medicamente2 ? Antitrombotice, substituenti, corticosteroizi, produse pentru nutritie, solutii pentru perfuzii, antibacterieni.avand codurile CPV: 33621100-0- Antitrombotice (Rev.2), 33621400-3- Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2), 33642200-4- Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2), 33692200-9- Produse pentru nutritie parenterala (Rev.2), 33692400-1- Solutii pentru perfuzii (Rev.2), 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemicCantitatile minime/maxime de medicamentepentru care se incheie acordurile cadru, sortimentele, forma farmaceutica, concentratia sunt caracteristici tehniceminimale obligatorii caresuntprezentate in CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 583.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot ofertat, in cuantum de 1.5% din valoarea maxima estimata a acodului cadru pentru fiecare lot.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86din HG 925 / 2006.In cazul in care se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul de virament este RO82TREZ5295006XXX607, deschis la Trezoreria Busteni, iar Ordinul de plata a garantiei, confirmat de catre banca, se va scana si atasa in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Garantia de participare constituita sub forma de instrument de garantare se va depune in original la adresa: Str.Spitalului nr. 2, Sinaia, jud.Prahova, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta integral: -in situatiileprevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006 pentru toate loturile.iar pentru lotului 12 si in cazul contestatiilor respinse ca nefondate de catre CNSC, conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006 .
Garantie de buna executie
Furnizorul constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea acestuia fara TVA, ptr.contr. Cu val. ? 3000 lei.Garantia va fi constituita conf. art. 86 alin (3), art.89 alin. (2)si 90 din Hot.925/2006, prin: - instrument de garantareemisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare se va prezenta in original.- deschiderea pe numele contractantului, a unui cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, la unitatea teritoriala a Trezoreriei statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Furnizorul va transmite o copie a extrasului de cont.Doc. de constituire a garantiese trimite achizitorului in 5 zile de la data semnarii contractului si va constitui anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular B ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazulCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul CDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D; declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritateacontractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Consiliul administratie: presedinte CA - Remus David, membrii CA: -Gheorghe Badaran, Cristian Florin Negulescu, ing.Daniela Zielinschi, Maria Magdalena Dima, Mioara Popescu, Manager - soc. Alina Filip; Director medical ? dr. Constantin Roman Tamanduianu; Director financiar contabil ? ec. Petruta Teleman; Sef serviciu A.T.A.T. ? ing. Anda Neagu.Membrii comisiei de evaluare: presedinte - ec. Anicuta Cucu, membrii: ec. Andreea Ion, as.Amalia Brutaru si membrii de rezerva;ing. Anda Neagu, sing. Corina Nitu.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Nu se solicita precizarea unui anumit calificativ in acest document (daca este cazul)Pentru persoane juridice /fizice straine se solicita : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare (documente echivalente cu certificatele solicitate pentru persoane juridice / fizice romane)- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea (inclusiv anexa), aflat in termen de valabilitate .- Autorizatia de punere pe piata pentru produsul ofertat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare Formularul E ? necesara pentru obtinerea informatiilor minime privind activitatea economica a ofertantilor si a datelor de contact ale acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 16:55