Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
Detaliu pentru invitatia numarul 322401
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322401/20.03.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +40 0364116667, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul Bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr.15: cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +40 0364116667, persoana de contact: Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare-Pachet alimente de baza- zahar, ulei, faina, malai, orez, gris, bicuiti, piscoturi, cereale pentru sugari, ceai plante, ceai fructe, biscuiti, sare, cacao, ciocolata, turta dulce, otet, plante aromate si mirodenii, spaghte, paste cu ou, stafide, gem.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2%, respectiv suma de 4069 RON cnf.art.43^1, alin.(2), lit.a)din OUG 34/2006 act.-Per.de valab.a gar.de part., 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, cnf.art.43^1, alin.(2), lit.b)din OUG 34/2006 act.;
-Forma de const.a gara.de part.va fi in conf.cu art.86 din H.G.925/2006 act.;
-Gar.de part.se const.prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original;
-In cazul scrisorii de gar.bancara se solicita completarea form. B;
-Contul in care se poate face depunerea gar.de part. este: RO74TREZ2165006XXX022194 deschis la Trez.Cluj; In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr.va retine contestat.din gar.de part.suma de 2034 RON, cnf.Art.278^1, alin.(1)lit.a)din OUG 34/2006 act.;
Garantie de buna executie
Se constituie in situatia in care valoarea fTVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 40000 RON, cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contr.subsecvent, cnf.art.89, alin(2) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ult. De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract saudaca partile convin, prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentru facturile partiale, cnf.Art.90 din HG 925/2006 coroborat cuprevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadr. in dispoz. art.180 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.1-Decl. privind neincadr. in dispoz. art.181 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale ref.la decl. pe propria rasp., se acceptao decl.autentica data in fata unui notar, a unei autoritati admin. sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copieconform cu originalul, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.-Certif.de part.la licitatie cu oferta indep., conf. Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certif.de part.la licitatii cu oferta indep.? Formular nr.3-Decl.pe propria rasp. priv.neincadr.in preveder.art. 69^1 (evitarea conflict.de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata ? Formular nr.4, Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: dir.dr.Neamt Marioara, ec. Ganj Elena, ing Frent Alexandru, insp.Chis Iuliana. -Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliu(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre cu titlu gratuit, Autorizatie sanitar veterinara, Autorizatie de transport pentru furnizare produse alimentare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Centrul Bugetar de Administrare Crese (Birou Achizitii) str. Mehedinti nr.15, loc.Cluj-Napoca; SEAP; www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 16:31