Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
Anunt de atribuire numarul 153742/13.06.2012
Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400672, Cluj, Romania, Email: [email protected], Tel.: +040 0364116666, Fax: +040 0364116667
II.1) Denumire contract ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
II.2) Obiectul contractului Acord cadru de furnizare-Pachet alimente de baza- zahar, ulei, faina, malai, orez, gris, bicuiti, piscoturi, cereale pentru sugari, ceai plante, ceai fructe, biscuiti, sare, cacao, ciocolata, turta dulce, otet, plante aromate si mirodenii, spaghte, paste cu ou, stafide, gem.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 322401/20.03.2012 16:33
III.1)Numar de oferte primite 2
Valoare estimata totala 203, 470 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
857 / 03.05.2012
149, 130.52RON
Castigator
CUI
Adresa
SC EXIMAL IMPEX SRL
RO6702713
STR. OBSERVATORULUI NR. 109, BL.O3, AP.39, CLUJ NAPOCA, 400363, Cluj
Total (fara TVA): 149, 130.52RON
Ofertant castigator: SC EXIMAL IMPEX SRL
Valoare contract: 149130.52 RON