Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA


Anunt de atribuire numarul 153742/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400672, Cluj, Romania, Email: [email protected], Tel.: +040 0364116666, Fax: +040 0364116667
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
II.2) Obiectul contractului Acord cadru de furnizare-Pachet alimente de baza- zahar, ulei, faina, malai, orez, gris, bicuiti, piscoturi, cereale pentru sugari, ceai plante, ceai fructe, biscuiti, sare, cacao, ciocolata, turta dulce, otet, plante aromate si mirodenii, spaghte, paste cu ou, stafide, gem.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 322401/20.03.2012 16:33
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 2
Valoare estimata totala 203, 470 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
857 / 03.05.2012
149, 130.52RON
Castigator
CUI
Adresa
SC EXIMAL IMPEX SRL
RO6702713
STR. OBSERVATORULUI NR. 109, BL.O3, AP.39, CLUJ NAPOCA, 400363, Cluj
Total (fara TVA): 149, 130.52RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC EXIMAL IMPEX SRL
Valoare contract: 149130.52 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer