Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 343448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Numar invitatie: 343448/05.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +40 0364116667, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr.15, Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare ? Pachet alimente de baza: miere de albine, cereale, cereale pentru sugari, orez, stafide aurii, paste de tomate, gem de caise sau echivalent, ulei rafinat de floarea soarelui, faina laba, faina de malai, pesmet, gris, biscuiti petit beurre sau echivalent, piscoturi, zahar vanilat, zahar, cacao neagra, patratele(taietei cu ou), paste cu ou(melci, scoici, spirale)spaghete, cus-cus, ceai plante pentru copii, boia dulce, chimion, otet alimentar, mustar de masa, piper, sare de bucatarie, praf de copt, drojdie proaspata, cimbru, foi de dafin, marar, patrunjel, scortisoara, biscuit bio cu unt, miere si lamiie, ciocolata bio, limonada bio, baton cereale.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 570 - 425, 305 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2%, respectiv suma de 8506 RON cnf.art.43^1, alin.(2), lit.a)din OUG 34/2006 act.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare, este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conform art.43^1, alin.(2), lit.b)din OUG 34/2006 act.;
-Forma de constituire.a garantiei de participare va fi in conformitate cu art.86 din H.G.925/2006 actualizata;
-Garantia de participare se constituie prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original;
-In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita completarea formular 8;
-Contul in care se poate face depunerea gararantiei de participare este: RO74TREZ2165006XXX022194 deschis la Trezoreria Cluj; In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4205 ron, art.278^1, alin.(1)lit.b)din.G 34/2006 actualizata;. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind neincadradarea in prevederile artcolului180 din OUG 34/2006 actualizata- Formular nr.12A-Declaratia privind neincadrarea in prevederile artcolului 181 din OUG 34/2006 actualizata- Formular nr.12BIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copieconform cu originalul, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? Formular nr.12C-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articol 69^1 (evitarea conflictelor de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata ? Formular nr.12D, Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: director.dr.Neamt Marioara;contabil.sef.ec. Ganj Elena; sef birou asistenta medicala dr. Coman Maria Cerasela, sef.serviciu administrativ Frent Alexandru;responsabil achizitii inspector de specialitate- Chis Iuliana; insp. de spec.-Trifu Dorina. - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile certificatului trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor.- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, conform prevederilor art. 185 lit.(c)/ OUG 34/2006 , privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel multultimii trei ani 2010, 2011, 2012, in masura in care informatiile respective suntdisponibile; Evaluarea se va face la cursul mediu leu/valuta af fc an ptcalculul nivelului minim impus (prin raportare la cursul mediu anual cfhttp: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): Anul 2012 ? 1 euro = 4, 428lei Anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 In cf cu art.16 alin. (3) din L 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50%., Bilant contabil (ultimul pe care-l detine, in conformitate cu legislatia invigoare) Bilantul contabil trebuie sa fie vizat si inregistrat de organelecompetente - original sau copie legalizata sau copie "conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului ? ord.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic are obligatia de a prezenta mostre cu titlu gratuit, etichetate si ambalate corespunzator, pentru toate produsele prezentate, inspecificatiile tehnice si in caietul de sarcini(cate o mostra din fiecare pozitiedin pachetul de alimente de baza, care sunt prezentate la sediul autoritatiicontractante la data limita de depunere a ofertelor)., -Conform prevederilor art.188 alin(1)/OUG 34/2006 - O lista a principalelorlivrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani, cel putin uncontract in valoare de minim 80000 lei fara TVA, si al carui obiect a fost similar cu cel ce face obiectul prezentului acord cadru., O declaratie referitoare la echipamentele tehnice folosite si la masurileaplicate in vederea asigurarii calitatii produselor care fac obiectul prezentuluiAcord Cadru, conform prevederilor art.188(1)lit.b, din OUG 34/2006. Conform HG 924/2005, Sistem de implementare HACCP, ISO 22000 sau echivalent, reprezinta o abordare preventiva a controlului alimentar, control al riscurilor potentiale pentru siguranta si calitatea alimentelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer