Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare - Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 319968
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Numar invitatie: 319968/06.02.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare - Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-NapocaCod fiscal: 4426352, Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593518, Fax: 0264-593518
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun la Secretariatul Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca, str. Motilor, nr. 68, Romania, cod postal: 400370
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca, str. Motilor, nr.68, Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare - Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: -furnizare paine: Franzela alba cu sare, feliata, 1kg si Franzela alba fara sare, feliata, 300 g
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1%, respectiv suma de 2312 RON cnf.art.43^1, alin.(2), lit.a)din OUG 34/2006 act.-Per.de valab.a gar.de part., 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, cnf.art.43^1, alin.(2), lit.b)din OUG 34/2006 act.;
-Forma de const.a gara.de part.va fi in conf.cu art.86 din H.G.925/2006 act.;
-Gar.de part.se const.prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta inoriginal;
-In cazul scrisorii de gar.bancara se solicita completarea form. B;
-Contul in care se poate face depunerea gar.de part. este: RO32TREZ2165006XXX025375 deschis la Trez.Cluj; In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr.va retine contestat.din gar.de part.suma de 2312 RON, cnf.Art.278^1, alin.(1)lit.a)din OUG 34/2006 act.;
Garantie de buna executie
Se constituie in situatia in care valoarea fTVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 40000 RON, cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contr.subsecvent, cnf.art.89, alin(2) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ult. De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentru facturile partiale, cnf.Art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. privind neincadr. in dispoz. art.180 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.1-Decl. privind neincadr. in dispoz. art.181 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale ref.la decl. pe propria rasp., se accepta o decl.autentica data in fata unui notar, a unei autoritati admin. sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.-Certif.de part.la licitatie cu oferta indep., conf. Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certif.de part.la licitatii cu oferta indep.? Formular nr.3-Decl.pe propria rasp. priv.neincadr.in preveder.art. 69^1 (evitarea conflict.de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata ? Formular nr.4, Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: ref. Feher Cristian, As.dieta Muresan Sanda, ing.Maier Ioana, ing. Bodnar Simona, ref. Muresan Calin; -Decl.privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 -Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre cu titlu gratuit, Autorizatie sanitar-veterinara, Licenta de fabricatie, Autorizatie de transport pentru furnizare produse alimentare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer