Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare : paste fainoase (lotul 1); faina alba, faina malai, gris, orez (lotul 2) si ulei pentru gatit (lotul 3)


Detaliu pentru invitatia numarul 322669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Numar invitatie: 322669/23.03.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare : paste fainoase (lotul 1); faina alba, faina malai, gris, orez (lotul 2) siulei pentru gatit (lotul 3)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Romania, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830-108, fax: +40 261768830, persoana de contact: Motiu Dana, Radu Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr.18, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare : paste fainoase (lotul 1); faina alba, faina malai, gris, orez (lotul 2) siulei pentru gatit (lotul 3)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de: paste fainoase (lot 1); faina alba, faina malai, gris, orez (lot 2); ulei pentru gatit (lot 3), pentru unitatile subordonate DGASPC Satu Mare
II.1.6) CPV: 15851000-8 - Produse fainoase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3979, 74 lei, dupa cum urmeaza: Lot 1:1643, 84 leiLot 2:1188, 91 leiLot 3:1146, 99 leiGarantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . .Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezinta obligatoriu, in original (formular nr.12 din sectiunea Formulare). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractanteCod fiscal autoritate contractanta15418983.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata i se va retine o parte din garantia de participare, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala aoperatorilor economici: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul Declaratie privind eligibilitatea- formular nr.2;Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.3Cerinta nr.3: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.4Cerinta nr.4: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.5Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Bartos Vartolomeu-director general, Pop Marcela-director gen.adj.economic, Radu Calina- sef birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- sef birou juridic, Gorgan Adriana- sef serviciu contabilitate, administrativ, patrimoniu, Motiu Dana ? responsabil proceduraOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.7 din sectiunea Formulare III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestoraPersoane fizice/juridice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii.sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2008, 2009 , 2010In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta declaratia prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani;Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa prezinte document constatator (recomandare/ recomandari) din parteabeneficiarului/beneficiarilor, contractelor precizate in formularul 8 care sa confirme livrarea produselorcare fac obiectul proceduriiCerinta nr.3: Declaratie care contine informatii privind dotari, utilaje, echipament tehnologic, mijloace de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer