Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare - Vacutainere si alte materiale din sticla


Detaliu pentru invitatia numarul 278994
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Cod de identificare fiscala: 4426352
Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-593518
Fax: 0264-593518
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord-cadru de furnizare - Vacutainere si alte materiale din sticla
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare - Vacutainere si alte materiale din sticla, conform cantitati si specificatii din Caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.02.2011 13:28
Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str.Motilor nr.68, secretariat.
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str.Motilor nr.68, birou achizitii.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 109, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Gar.de participare - 2000 lei.-Declaratie privind eligibilitatea, -Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/06, -Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, inclusiv cele locale, -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, -Fisa de informatii generale, -Declaratie de conformitate CE/produs, -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001
Intreaga documentatie este atasata prezentei invitatii, pe site-ul SEAP, www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer