Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare piese de schimb si materiale pentru auto din categoria Dacia Logan


Detaliu pentru invitatia numarul 323654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 323654/06.04.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizarepiese de schimb si materiale pentru auto din categoria Dacia Logan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARACod fiscal: 4374342, Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Telefon: 0254.21.28.52, Fax: 0254.22.79.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Romania, cod postal: 330119, telefon: +40 254206722, fax: +40 254212852, persoana de contact: GABRIELA VIOLETA SAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara - Serviciul Logistic, str. Mihai Eminescu nr. 130, mun. Deva, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizarepiese de schimb si materiale pentru auto din categoria Dacia Logan
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de Piese de schimb si materiale pentru auto din categoria Dacia Logan, in conformitate cu specificatiile tehnice si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini, parte integranta a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 5780, 80 lei- pentru toate loturile. Pentru fiecare lot in parte, cuantumul garantiei de participare este precizat in Anexa B- pct. 5) Informatii suplimentare privind loturilePentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe garantia de participare se va specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO06TREZ3665005XXX000103 Trezoreria Deva, Cod Fiscal 4374342. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor, atrage respingerea oferteiRestituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr.10) ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contulde Trezorerie al autoritatii contractante RO06TREZ3665005XXX000103 deschis la Trezoreria Deva.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (completareaFormularului nr. 1), Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (completareaFormularului 2). Documente de confirmare: - Certificatdeatestarefiscalaeliberat de organuldeadministrarefiscalaal unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-aurespectatconditiileimpusela acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului-cadru.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinitedecatreeventualiisubcontractantisi/saudecatre tertul/tertii sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazutela art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completarea Formularului nr. 3)Cerinta nr.4: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, (completareaFormularului nr. 4). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Hunedoara sunt: Comisar sefde politie DUMITRU LIVIU GABRIEL ? sef inspectorat, Comisar sefde politie SABAU REMUS ? adjunct al sefului inspectoratului, Comisar sefde politie ZAHARIE MARCEL ? adjunct al sefului inspectoratului, Subcomisar de politie- BALICI CAMELIA- contabil sef, Comisar de politie IOVANESCU ILIE.LIVIU- imputernicitsef serviciu logistic, Inspector de politie CONDORACHI MONICA- sef birou juridic, Membrii comisiei de evaluare: Comisar sef de politie SANDOIU EMIL, Comisar de politie DUMITRESCU MARIUS, Inspector de politie NAZNEAN EUSTATIU, Inspector de politie MORAR CLAUDIA, Agent de politie DRAGOSA CLAUDIA; Membru supleant: Agent sef pr. CIOSA CRISTINEL. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regaseste pe site-ul Inspectoratului de Politie Judetean Hunedoara la link-ul http: //www.hd.politiaromana.ro. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinator. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privindsituatia economico-financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro sau se poate ridica de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer