Achizitie publica - Acord cadru de furnizare zahar, ulei, orez, margarina, pasta tomate
Detaliu pentru invitatia numarul 344866
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344866/08.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizarezahar, ulei, orez, margarina, pasta tomate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BOTOSANICod fiscal: RO3503538, Adresa: I.C. BRATIANU 118, Botosani, Telefon: +40 231515937, Fax: +40 231535421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizarezahar, ulei, orez, margarina, pasta tomate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Zaharul, uleiul, orezul, margarina si pasta de tomate fac parte din categoria alimentelor necesare pentru asigurarea normelor de hrana a persoanelor private de libertate
II.1.6) CPV: 15831200-4 - Zahar alb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 024.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform pct. 9 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010 ? 2790 lei din care: lot nr. 1 ? 775 lei/ lot nr.2- 760 lei/ lot nr. 3 ? 390 lei/ lot nr.4- 535 lei/ lot nr. 5 ? 330 lei . Perioada de valabilitate a garan?iei este egala cu cea a ofertei depuse.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data limita de depunere a ofertelor. Aceasta conditie este corelata cu faptul ca procedura se desfasoara integral in SEAP iar invitatia de participare nu contine referinte privind data si ora deschiderii ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului/contractelor subsecvente ce se vor incheia.Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind situatia personalaDeclaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 1.a.ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 1.a.BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 1.a.CPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: - Director ? Comisar ?ef Victor CUZIC, - Director adjunct ? comisar ?ef PARASCHIV Viorel, - Director adj.ec.-administrativ ?comisar Milica PINZARIU, - ?ef serviciu logistic - comisar ?ef Cristian IEREMIE, - Ofiter achizitii - subcomisar Ilie PIASCOVSCHI, - Agent achizitii ? agent ?ef principal Liviu BAMBURIC, - Control financiar preventiv1 ? agent ?ef pr.Constantin RACU, - Control financiar preventiv2 - agent sef pr.Mariana CIPRIAN, - Responsabil AFV ? agent ?ef pr. URSU Geanina, - Contabil sef - comisar Rodica ZANFIRESCU, - Consilier juridic - subcomisar Iulian DARINGA.Declaratie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 1.a.DCertificat de participare la procedura cu o oferta independenta - Prezentare Formular 1.a.E- certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Operatorii vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Din continutul Certificatului constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul de produce sau comercializa produsul ce face obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, va transmite in termen de maxim 3 zile lucratoare certificatul constatator in original/ copie legalizata la sediul autoritatii contractante.Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaracifra medie de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Certificate / documente care sa confirme livrarea de produse similare obiectului contractului ? minim un certificat / document.Documentul va cuprinde cel putin urmatoarele informatii: ? beneficiarul livrarii;? produsele livrate;? perioada in care s-a realizat livrarea;? valoarea produselor livrate in cadrul contractului. Informatii privind standardul de asigurare a securita?ii alimentare ? Certificat ISO 22000:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 08:25