Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE
Detaliu pentru invitatia numarul 324673
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324673/20.04.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 0212237192, fax: +40 0212231480, persoana de contact: Tereza Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL NATIONAL DE GERONTOLOGIE SI GERIATRIE?ANA ASLAN?, str. Caldarusani, nr. 9, sector 1, Bucuresti - Amfiteatru -parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de piept de pui cu os; pulpe de pui inferioare si oua
II.1.6) CPV: 15112100-7 - Carne proaspata de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de particip 1% din val. maxim estim 4890.60 lei, egala cu perioada de valab. a ofertei (valab 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor).da Xnu?In caz extind perioad de valab. a ofert, perioad de valab. a garant pt. particip. va fi prelungi in mod coresp.Conf. art. 278¹ ali.1 puctul b) din OUG 34/2006, in mas in care Consiliul respinge contest, autorit contract va retine contestatorului din garant de particip in raport cu val. maxima estimata a contract urmat sume: 4.200 lei + 0, 1% (489060 - 420.001) = 4200+69, 06= 4269, 06 lei.Garant de particip se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trez. sect 1, Buc., prin viram bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garant emis in conditiile legii de o societ bancara ori de o societ de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. mai sus prin transm/dep. la sediul autorit contract inainte de data limita de deschidere.Garant de particip ? in afara plicului.(Garant bancara poate fi depusa cel mai tarziu la data si ora desch ofertelor).Garant trebuie sa fie irevoc.Instrument de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschid ofertelor;
- sa contina in clar denum autorit contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constit in cuantum sumei fixe precizat mai sus;
- sa aiba inscrisa valab. pt. care a fost constit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de execut a platii garant, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a instit emitente si/sau semnat autorizata.In cazul constituirii sub forma unui OP sau unei Scrisori de garantie bancara, dovada constit se va face prin transm acesteia in original la sediul autorit contract pana in data deschiderii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de pana la 10 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru pe o perioada de 8 luni, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - original, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata, originalsau copie conform cu originalul).Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata, original sau copie conform cu originalul).Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - original. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Manager Dr. Bogdan Paltineanu;Director economic Ec. Elena NituicaComisia de evaluare este urmatoarea : Presedinte: - Ec. Tereza Ion-Birou Achizitii PubliceMembru-Ec. Corina Dumitru- Sef Birou FinanciarSpecialist-Dr. Bogdaneanu Violeta- Sef comisie alimentatie-As.pr.diet.Chivu DianaSecretar-Croitoru Ion-Biroul AprovzionareMembri supleanti- Stoenescu Virginia - Biroul Aprovzionare Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract (copie legalizata sau copie conform cu originalul);In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, -fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1* Fisa de informatii generale - originalCerinta nr. 2* Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii (30.06.2011) ? copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1*Informatii privind capacitatea tehnica/ profesionala.1. Prezentarea Listei privind principalele livrari in ultimii 3 ani - Se va completa Formularul Ofertantii au obligatia de a prezenta copia contractelor mentionate in Formular pentru livrari de produse diferite, dar care sa se regaseasca intre cele solicitate de autoritatea contractanta.2. Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului ? Se va completa Formularul3. Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport, valabila la data deschiderii ofertelor (copie conform cu originalul)4. Dovada faptului ca cel putin un mijloc de transport este frigorific, autorizat sanitar-veterinar (copie conform cu originalul)5. Autorizatie sanitara de functionare (copie conform cu originalul)6. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei pr Cerinta nr. 1* Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO sau echivalenta pentru distribuitor: 1. Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO 9001/ ISO 22000 sau echivalenta pentru distribuitor: *Certificat ISO 9001/ ISO 22000/ sau echivalent (copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor) in copie conforma cu originalul pentru produsele: carne si oua.*Calitatea produselor va fi cea prevazuta de standardele in vigoare si solicitata prin Documentatia de atribuire si va fi atestata de: certificate de calitate; certificate de garantie; lista de standarde dupa care se produc bunurile; buletine de analiza.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizateIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ELECTRONIC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 11:59