Achizitie publica - Acord cadru de furnizare a articolelor de echipament necesare echiparii efectivelor de elevi din promotiile 2013-2015 si 2014-2016.
Detaliu pentru invitatia numarul 352250
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352250/08.08.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare a articolelor de echipament necesare echiparii efectivelor de elevi din promotiile 2013-2015 si 2014-2016.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0854 FalticeniCod fiscal: 4244679, Adresa: O.P. 1 , C.P. 19 , Falticeni, jud Suceava, Falticeni, Telefon: 0230-541660, Fax: 0230-541660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare a articolelor de echipament necesare echiparii efectivelor de elevi din promotiile 2013-2015 si 2014-2016.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare a articolelor de echipament necesare echiparii efectivelor de elevi din promotiile 2013-2015 si 2014-2016.
II.1.6) CPV: 35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 477, 440.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot este prevazuta in anexa B si va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita pentru depunere a ofertelor. Lipsa garantiei de participare conduce la descalificarea ofertantului. Mod de constituire ? g.p.se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, prin una din urmatoarele forme: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de catre o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b)cu ordin de plata prin virarea sumei in contul de virament nr. RO72TREZ5935005XXX000070 deschis la Trezoreria Falticeni;c)prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei este redusa ca valoare.Dovadaconstituirii g.p.se face prin transmiterea documentului in format electronic, odata cu celelalte documente de calificare, prin intermediul SEAP. Totodata, aceasta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante, pana la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui g.p.la procedura, in cuantum de 50% din valoarea solicitata, in situatia in care fac dovada indeplinirii conditiilor precizate la art. 3 si 4 din legea anterior mentionata.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederilor art.278^1 din O.U.G. 34/2006
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.2.Garantia de buna executie se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.b) virament bancar, cu O.P. in contul RO72TREZ5935005XXX000070 deschis la Trezoreria Falticenic) in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, constituirea acesteia se poate face prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.d) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.3.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoareacontractului subsecvent de furnizare incheiat, fara T.V.A.4.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. In acest sens acestia vor prezenta documentele prevazute de Legea nr. 346/2004.5.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului subsecvent, in limita prejuduciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.5.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 1). b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 2). NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic se afla sub incidenta prevederilor art. 180 si/sau art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi exclus de la procedura. c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 3). d)Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor: ?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara) ?Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia deImpozite si Taxe a Primariei. NOTA: In situatia in care din documentele prezentate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; - se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art.116 alin.9 C. pr. fiscala. e) certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr.4) f) declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69*1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu formularul numarul 5 din sectiunea formulare. NOTA pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul U.M. 0854 Falticeni: Marian Mircea Liviu - comandant, Postelnicu Ionel-loctiitor comandant, Hatmanu Stefan - loctiitor commandant, Apetrei Liliana - contabil sef, comisia de evaluare: Apetrei Marcel, Dutuc Constantin, Marincuta Paul, Turculet Mircea, Mateiciuc Catalin, Condur Ion, Ipate Cristian, Bujor Carmen, Franciuc Loredana. Pentru persoane juridice romane: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata. Pentru persoane fizice romane : Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2012 (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., 2. Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza ultimii trei ani: 2010, 2011 si 2012 - document completat in conformitate cu formularul nr 6 din cadrul sectiunii FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea formulare din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 7)., 2. Declaratie pe proprie raspundere privind informatii referitoare la personalul de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului subsecvent de furnizare, in conformitate cu modelul prezentat in sectiunia Formulare din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 8)., 3.Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 08:27