Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare a medicamentului ?Imunoglobulina umana normala pentru administrare intravasculara? utilizat in derularea Programului National de tratament boli rare - boli neurologice degenerative/inflamator - imune


Detaliu pentru invitatia numarul 355191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Numar invitatie: 355191/30.10.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare a medicamentului ?Imunoglobulina umana normala pentru administrare intravasculara? utilizat in derularea Programului National de tratament boli rare - boli neurologice degenerative/inflamator - imune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTICod fiscal: 8372077, Adresa: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212228129, Fax: +40 212222033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356, telefon: +40 212228129, fax: +40 212222033, persoana de contact: MIHAELA DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356, telefon: +40 212228129, fax: +40 212222033, persoana de contact: MIHAELA DUMITRESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare a medicamentului ?Imunoglobulina umana normala pentru administrare intravasculara? utilizat in derularea Programului National de tratament boli rare - boli neurologice degenerative/inflamator - imune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea acordului cadru de furnizare a medicamentului "Imunoglobulina umana normala pentru administrare intravasculara"
II.1.6) CPV: 33651500-3 - Imunoseruri si imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 920 - 348, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 6264, 00 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 100 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: In conformitate cu prevederile art 86, alin 1 din HG nr. 925/2006. In cazul constituirii printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in original, aceasta se va depune conform formularului nr. 11. Conform art.86 alin.6 din HG925/2006, dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor .In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.*In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii.* Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.* Suma ce se va retine, sau contestatorul renunta la contestatie, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului, fara TVA.b) Mod de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data ultimei livrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, in conformitate cu formularul 12B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta) Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - comandant ? dna Dumitrescu Mihaela- contabil Sef ? d-nul Pancu Mihai- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu StefaniaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anteriare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In cazul in care procedura de emitere nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere conform art.11 alin(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devinaplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anteriare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In cazul in care procedura de emitere nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere conform art.11 alin(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devinaplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Certificatul de Cazier Fiscal Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Atunci cand autoritatea contractanta solicita prezentarea / completarea/ certificatelor / documentelor edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, ofertantul are obligatia de a le prezenta in termen de 3 zile lucratoare. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, aflat in termen de valabilitate, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuia sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Informatii cifra de afaceri globala, solicitata pentru ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului Cerinta obligatorie: -se va depune autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform art. 2, alin 1 din Legea Farmaciei nr 266/2008Daca medicamentul este in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, (in copie), din care sa rezulte ca produsulrespectiv este in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii. Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta. Documentul va fi eliberat de un organism acreditat, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer