Achizitie publica - Acord cadru de furnizare a produsului embleme de onoare a resurselor umane
Detaliu pentru invitatia numarul 338460
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338460/30.10.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare a produsului embleme de onoare a resurselor umane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTICod fiscal: 4221101, Adresa: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 0214107880, int. 113, Fax: 0214107855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061102, telefon: +40 214107880, fax: +40 214107830, persoana de contact: RADUCU IARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare a produsului embleme de onoare a resurselor umane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea produsului "Emblema de onoare a resurselor umane". Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 1 bucata, iar cantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 300 bucati.
II.1.6) CPV: 18512200-3 - Medalii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part pentru toate loturile este in cuantum de 531, 00 lei. CUANTUMUL GARANTIILOR DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT ESTE PRECIZAT IN ANEXA B?LOTURI.Per de valabilit a gar pt part: va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei (90 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea AC. Aceasta se va calcula de la momentul depunerii ofertelor.Mod de constituire: gar pt part se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original. In sit in care op ec constituie garant sub forma de scrisoare de garantie bancara, prezentata in original, emisa in favoarea AC, exprimata in lei, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocmita conf modelului ?scrisoarea de garantie bancara pentru participare? (Formularul F.9) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul doc de atribuire.Gar pt part se poate constitui si prin depunerea la casieria AC: a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar la casieria unitatii, in cazul in care valoarea gar de part este redusa (in limita a 3.000 RON).In cazul constituirii gar de part prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO05TREZ7065005XXX000090 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti.AC aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.
Garantie de buna executie
Gar de buna executie este de 6 % din pretul contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator, care conform cerintelor punctului III.1.1.a)a facut dovada incadrarii in categoria IMM, poate constitui gar de buna executie in cuantum de 3 % din pretul contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A.Se va constitui prinorice instrument de garantare, conform art. 90, alin. 1-3 din H.G. 925/2006, care se va prezenta AC, in original, inainte de semnarea contractului. Modelul formularului este cel prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul doc de atribuire (Formularul F 13). Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valabilitatii contractului.AC aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.In cazul in care o oferta comuna va fi declarata castigatoare pt constituirea gar de buna executie se va proceda in acelasi mod prevazut pentru constituirea gar de participare prevazuta la pct. III.1.1.a)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP - Prezentarea Formularului F 0c din sectiunea ?Formulare si modele?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, la vedere o declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate conform modelului prevazut in Legea 346/14.07.2004(anexele 1 si 2) , pentru asigurarea autoritatii contractante ca ofertantul se incadreaza in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale.NOTA: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare operatori economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere ? Formularul F8 din cadrul sectiunii Formulare si modele din care va rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;nominalizarea liderului asociatiei; comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; se vor face catre liderul asociatiei;partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2.) si III.2.3.) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.In cazul asocierii toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria I.M.M. - uri pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului F.1. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 691 - Prezentarea Formularului F.2. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 691 din O.u.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Reprezentantul autoritatii contractante este domnul Alexandru NEDELCU. Persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Gabriel ANDREI, Cristina MOLDOVANU-DRAGAN, Florentina MARIN, Nicolae DRAGAN, Mariana BALEA.ATENTIE: daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractantaa fot pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii ce catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Certificate constatatoare - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).b) pentru candidatii din alta tara: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nuse emit documente de natura celor prevazute la lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionalecare are competenta in acest sens.Documentele, mai sus mentionate, vor fi prezentate in original sau in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea cerintei atrage excluderea ofertantilor din procedura cu exceptia situatiei in care operatorii economici prezinta esalonari la plata impozitelor.Fisa de informatii generale - Prezentarea Formularului F.3. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului, prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte in functie de calitatea in care acestia participa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Formularului F.5. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, Prezentarea Formularului F.6. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire - Acord de subcontractare sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 14:12