Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE ACUMULATORI AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 347446
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347446/28.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE ACUMULATORI AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVACod fiscal: RO 2315129, Adresa: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Fax: +40 251506077/ +40 251485041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, fax: +40 251506077/ +40 251485041, persoana de contact: IULIANA IOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Dolj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE ACUMULATORI AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE ACUMULATORI AUTO CONFORM CANTITATILOR SI DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 688 - 71, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP = 1, 285.00 RON.Perioadaminima de valabilitateGP :120 zile de la data limita de primire aofertelor.Modulde constituire GP - in conf. cu prevederile art. 86 alin (1)din HG nr.925/2006 , (Form nr. 8, Cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700 , deschis la banca BRD -GSG ? Craiova).GP se retinein conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1din OUG nr. 34/2006 .Echivalenta GP depusain euro seface la cursul BNR din data anterioaradatei limitade depunere aofertelorcu 5 zile.
Garantie de buna executie
G B exec. este de 5 % din valoarea fiecaruicontractsubsecventde furnizare fara TVA. Modul de constituire GB exe.-in conf cu prev. art. 89 alin (2)din HG nr.925/2006( Form.nr. 12). Formade constituireconformprev. art 90 alin (1)-(3)din HG nr. 925/2006 modif.prinHG 1045/2011 .GB exec va fi retinuta /restituitain cond. la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 69^1, art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006. : Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Sesolicita in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original, inclusive angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formularul nr.2Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)- Formularuluinr.4 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Radu CosminPreda - Director GeneralMarcel Tanasescu - Director Tehnic- ExploatareCojmanEma Ilona - Director EconomicMarius Buzila ? Sef Serviciu TehnicIon Saptelei- Sef Sectie AutoCristian Nicorescu ?Sef Sectie TramvaiBodo Laura - Asistent ManagerJeana Paun ? Sef Serviciu Financiar -ContabilitateTica Cristiana Elena- Consilier JuridicIuliana Iovan- Sef Birou AchizitiiFormularul va fi depus si de catre subcontractant , tertul susutinator ( cf ordinului ANRMAP nr. 170/2012)- dupa caz. Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentelein original/copie legalizataCerinta nr. 1Certificat constatator ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalent care va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Bilant contabil aferentanului 2012 / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .Avand in vedere termenul legal prevazut de lege pentru depunerea si inregistrarea bilantului aferent anului 2012 se accepta si bilantul contabil aferentanului 2011 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare , efectuate in ultimii trei(3) ani - calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Declaratia vainsotita de maxim3 cetificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiaraferente livrarilor precizate in lista.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 10:30