Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare AGENT DE FLOCULARE


Detaliu pentru invitatia numarul 357217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Numar invitatie: 357217/30.01.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare AGENT DE FLOCULARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUABIS BISTRITA-NASAUDCod fiscal: RO 566787, Adresa: PARCULUI NR.1, Bistrita, Telefon: 0263214014, Fax: 0263216608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARCULUI NR.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420035, telefon: +40 263214014, fax: +40 263216608, persoana de contact: Chiffa Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC AQUABIS SA Str. Parcului nr. 1 loc. Bistrita, jud. Bistrita-Nasaud, Romania, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare AGENT DE FLOCULARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare a 23000kg agent de floculare necesar pentru concentrarea si deshidratarea namolului provenit din epurarea apelor uzate menajere in Statia de Epurare Bistrita
II.1.6) CPV: 24958200-6 - Agenti de floculare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 431, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 8.500 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar(in contul SC AQUABIS SA nr.RO38RNCB0038045896280001 deschis la BCR Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA. Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat sa faca referire expresa la procedura Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM Echivalenta pentru o garantie depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile In cazul depunerii unei contestatii de catre un ofertant, iar contestatia este respinsa pe fond, i se va retine ofertantului din GP suma de 4.211, 29lei, cf. art. 278^1.(1). lit. b ) din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Formularul nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 6 Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC: Dir. general Sandru Ion, Dir tehn Molnar Iosif, Dir prod Marinescu Marius Dir. Econ. Neamtiu Adina, Dir. calitate Simionca Nicu, Cons. Jur. Puica Liviu, Membri CA: Lang Cristian, Hasmasan Teodor, Muthi Adrian, Parasca Constantin, Rusu Elena, Timoce Grigore Membri comisie de evaluare: Chiffa Gabriela, Dohotar Carmen, Matesan Ileana, Gorea Tanasie, Sirb Cristina, membri supleanti Mindrut Andreea, Chiriac Edmond2.Informatii despre ofertant: Formularul nr. 8 Informatii generale despre ofertant, Formularul nr. 9 Date despre asociere (daca este cazul), Formular nr. 10 Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul)3.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea, 4.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Formularul nr. 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente fata de bugetul general consolidat, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut teremnul limita de depunere a ofertelor sau echivalent, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente fata de bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut teremnul limita de depunere a ofertelor sau echivalent, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Precizari: 1.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. A)Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/secundar relevant pentru obiectul contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.B)Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc) din care sa rezulte obiectul de activitate principal/secundar relevant pentru obiectul contractului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Precizari: 1.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici, pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare. Pentru contractele de furnizare declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele: -Formularul nr. 13 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pretul ofertei = pretul unitar polielectrolit (lei/kg) x cantitatea totala polielectrolit (kg)
Consumul specific total
50
Descriere: Consum specific total = cantitatatea de polielectrolit consumat pentru ingrosare in kg/to substanta uscata + cantitatatea de polielectrolit consumat pentru deshidratare in kg/to substanta uscata
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer