Achizitie publica - Acord cadru de furnizare alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 337417
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337417/12.10.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare alimente
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.10.2012 09:30)
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA DE COPII NR 281 STEAUACod fiscal: 8149084, Adresa: ion inculet nr 5 - 7, Bucuresti, Telefon: +40 212245962, Fax: +40 212245964
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ion inculet nr 5 - 7, Bucuresti, Romania, cod postal: 012196, telefon: +40 212245962, fax: +40 212245964, persoana de contact: cristina vlasceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ion inculet nr 5 - 7, Bucuresti, Romania, cod postal: 012196, telefon: +40 212245962, fax: +40 212245964,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 919.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata maxima a fiecarui lot aferent acordului cadru fara TVA, .Se va completaFormular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumulce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:1% din valoarea estimata maxima a acordului cadru, se va retine doar pentru loturile a caror valoare estimata depaseste valoare de 63000 lei , respectiv: lotul I= 3277.50lei si lotul III=1193.53 lei;Modul de constituire agarantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de osocietate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul Gradinitei nr.281., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor? . In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrumentde garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putindatele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia departicipare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare decatre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentatin Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicitaprezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari strainaare relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - completarea -formularului nr.1, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181litera a, b, c, c^1, d, e din OUG.34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006- persoanele cufunctie de decizie implicate in procedura sunt: Cristina Vlasceanu, Catalin Davida, Iuliana Ionita, Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta completarea formularului, Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a FinantelorPublice in care se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de plata a impozitelor sitaxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica in care se prezinta situatia obligatiilor scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele 1 Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor semnat si stampilat conform cu originalul, din care sa rezultedomeniul de activitate al ofertantului.Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis deONRC;2.Autorizatie sanitar-veterinara (de functionare) emisa de Autoritatea Nationala Sanitar-Vaterinara si pentru Siguranta Alimentelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti, Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de furnizare alimente, conform caietului de sarcini - Ofertantul va face dovada ca a incheiat celputin 1(unu) contract de furnizare similar cu cel care face obiectulcontractului (copie dupa partile relevante ale contractului, semnat sistampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cumentiunea « conform cu originalul» insotita de Recomandareabeneficiarului - copie conforma cu originalul)., Autorizatie sanitara de transport auto pentru autovehiculele folosite latransportul produselor alimentare, Declaratie referitoare la mijloacele de transport necesare distributieiproduselor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului., Declaratia de conformitate, din care sa rezulte ca produsele ofertaterespecta cerintele Normelor igienico-sanitare pentru alimente. Potrivit prevederilor Legii nr. 100/1998 privind asistenta de sanatate publica si a actelor emise in aplicarea aesteia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare 70 de puncte, pentru ofertele depuse cu preturi mai mari se acord proportionalutilizand formula : Punctaj oferta= pretul ofertei cele mai mici * cu 70 / pretul ofertei pentru care se stabileste punctajul
Termen de livrare
30
Descriere: Pentru cel mai scurt termen de livrare, respectiv 60 minute, se va acorda punctajul maxim alocat ? 30, pentru termen de livrare mai mari decat minimul acceptat se acorda punctajul proportional termenul de livrare se va exprima in minute.Termenul maxim acceptat este de 120 de minute, termenul minim acceptat 60 de minute
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 15:29