Achizitie publica - Acord cadru de furnizare alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 341181
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341181/19.12.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARACod fiscal: RO 4269126, Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Telefon: 0256200030, Fax: 0256293349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Romania, cod postal: 300057, telefon: +40 256200030, fax: +40 256293349, persoana de contact: Teodorovici Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Timisoara, Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse alimentare pentru perioada data semnarii acordului cadru-31.12.2013 dupa cum urmeaza: Lot 1 Biscuiti 18022 kg.;Lot 2 Zahar 11680 kg.;Lot 3 Ulei de floarea soarelui 8121 ltr.;Lot 4 Paste fainoase 15239 kg.;Lot 5 Margarina 7346 kg.;Lot 6 Orez 10129 kg.;Lot 7 Branza telemea de vaca 9418 kg.;
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 240.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potentialii ofertanti trebuie sa constituie garantie de participare dupa cum urmeaza: - pentru lotul 1:1261 lei;
- pentru lotul 2:934 lei;
- pentru lotul 3:974 lei;
- pentru lotul 4:1005 lei.- pentru lotul 5:543 lei.- pentru lotul 6:506 lei.- pentru lotul 7:1318 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria unitatii contractante: a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei in numerar. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. I orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, datele autoritatii contractante sunt urmatoarele: PENITENCIARUL TIMISOARA COD IBAN: RO93TREZ6215003XXX011733 TREZORERIA TIMISOARA COD FISCAL ATRIBUIT: RO24854744.Suma, conform art.278^1/OUG 34/2006 se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro( alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. conform art. 90 alin.1 din HG 925/2006;Modalitatea de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari prezentat in original care devine anexa la contract.Penitenciarul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea;a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG 34/2006;conform prevederilor legii nr.279/2011? Certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006; conform prevederilor legii nr.279/2011Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Ioan BALA - Director;Liliana Teodorovici ? Director economic;Badicu Georgeta ? Jurist;Miu Stefan ? Responsabil achizitii;Alexeev Mariana ? Sef sector LogisticaJitarasu Iulian ?contabil sef Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.¦ Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, efectuata de un traducator autorizat.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari., Lista referitoare la echipamentele tehnice( mijloacele de transport pentru asigurarea transportului produselor) si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, direct de la sediul autoritatii contractante;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 08:09