Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE DIVERSE


Detaliu pentru invitatia numarul 321189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Numar invitatie: 321189/08.03.2012
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE DIVERSE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESECod fiscal: 15141156, Adresa: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov, Telefon: 0268428524, 0721983063, 0726203130, Fax: 0268428524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500209, telefon: +40 268428524, fax: +40 268428524, persoana de contact: STEFANIA OLARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE BRASOV, COMPARTIMENTUL ACHIZITII-PARTER, STR MECANICILOR, NR 7, COD POSTAL 500245
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (asistenta sociala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE DIVERSE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare alimente diverse la cresele din subordinea Serviciului Public de Administrare crese brasov, program de furnizare: in fiecare zi de luni, miercuri si vineri orele 07-12.
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 455, 863.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9100 (nouamiiunasutalei); garantia de participare se constituie conform art 86 din hg 925/2006; se va prezenta in original;pentru imm, garantia se reduce la 50% din 9100 ron; perioada de valabilitate minim 30 zile concomitent cu perioada de valab a ofertei. Autoritatea contr va retine garantia de part, ofertantul pierzand suma const in situatiile prevazute la art 87 din hg 925/2006 si art 278^1, alin (1) din oug 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) declaratie privind eligibilitateab)declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art 180 din oug 34/2006 (si pentru tert sustinator, daca este cazul)c) declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art 181 din oug 34/2006 (si pentru tert sustinator, daca este cazul)d) certificat de participare cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui anrmap 314/2010e) declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din oug 34/2006. (si pentru tert sustinator sau subcontractant, daca este cazul)Persoanele care aproba, semneaza documentele prezentei proceduri de achizitie publica sunt: Gabor Adrian, Olaru Gabriela, Olaru Stefania, Ungureanu Petrut, Smeu Anca Nicoleta, Gorbonov Elena, Votan Ancain cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezebta in original/copii legalizate sau copii cu mentiunea "conform cu originalul" a) certificat constatator emis de onrc din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, ce trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului.original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatia.1) prezentarea cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de roduse a caror valoare sa fie de cel putin 150.000 (osutacincizecidemiilei), Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii- declaratie referitoare la asigurarea conditiilor de refrigerare la produsele alimentare ? asigurarea calitativa, Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia sanitara-veterinara a vehicolului care va efectua livrarile produselor solicitate prin caietul de sarcini, Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa inregistrarea sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta alimentelor, a activitatii de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare solicitate prin caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer