Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE ANESTEZICE


Detaliu pentru invitatia numarul 354465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Numar invitatie: 354465/07.10.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE ANESTEZICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC FILANTROPIACod fiscal: 4532388, Adresa: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.89.49, Fax: 318.89.37
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE ANESTEZICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE ANESTEZICE-18 loturi detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 259.5 - 301, 849 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este precizata in anexa B - informatii privind loturile, cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata.Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei). Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul IBAN de garantii in care se poate face viramentul este: RO45TREZ7015006XXX012143 deschis la Trezorerie sector 1. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conf. prevederilor Art. 278^1/ OUG34/2006. Nota: Echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziuapublicarii invitatiei de participare in SEAP.Avand in vedere ca procedura se desfasoara on-line, dovada constituirii garantiei de participare se va depunea atat in SEAP cat si la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea? conform Formularului 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului 2Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, ? conform Formularului 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - conformFormularului5Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof. Dr. Gheorghe Peltecu -Manager; Ec. Mioara Burcea-Director Financiar Contabil; Dr.Georgeta Grecu.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularului6Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturile..Potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturile..Potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte - coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor-copie semnata si stampilata conform cu originalul. Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii prezentarea pentru conformitate, documentul (certificatul Oficiul Registrului Comertului ) in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.(xerocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul??)Autorizatie de punere pe piata, valabila la data limita de depunere a ofertelor ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (ANM) ? in baza legii nr. 95/2006 (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?)Autorizatie de functionare a firmei emisa de M.S. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(din care rezulta cifra de afaceri globala pt ultimii 3 ani)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, Se solicita documente de confirmare a listei de produse similare privind livrarile din ultimii 3 ani conf. art.188 alin.(1)lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer