Achizitie publica - Acord Cadru de furnizare antihistaminice si medicamente pentru aparatul respirator
Detaliu pentru invitatia numarul 340407
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340407/03.12.2012
Denumire contract: Acord Cadru de furnizare antihistaminice si medicamente pentru aparatul respirator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-NapocaCod fiscal: 4426352, Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593518, Fax: 0264-593518
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, Birou achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru de furnizare antihistaminice si medicamente pentru aparatul respirator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord Cadru de furnizare antihistaminice si medicamente pentru aparatul respirator
II.1.6) CPV: 33675000-2 - Antihistaminice pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 580.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se const.1% din val.estim.FTVA pt.c.max.astfel: LOT1-1, 29lei;LOT2-28, 47lei;LOT3-20, 41lei;LOT4-114, 00lei;LOT5-126, 37lei;LOT6-7, 19lei;LOT7-163, 73lei;LOT8-44, 28lei;LOT9-132, 38lei;LOT10-184, 83lei;LOT11-9, 96lei;LOT12-306, 50lei;LOT13-220, 41lei;LOT14-40, 92lei;LOT15-19, 33lei;LOT16-7, 11lei;LOT17-26, 84lei;LOT18-5, 65lei;LOT19-50, 76lei;LOT20-0, 98lei;LOT21-2, 58lei;LOT22-51, 15lei;LOT23-0, 93lei;LOT24-104, 17lei;LOT25-360, 19lei;LOT26-178, 52lei;LOT27-378, 18lei;LOT28-29, 16lei;LOT29-2, 48lei;LOT30-1, 08lei;LOT31-93, 36lei;LOT32-79, 20lei;LOT33-116, 34lei;LOT34-111, 44lei;LOT35-5, 58lei, cf.art.43^1, al.(2), lit.a)dinOUG34/2006act;
-Per.de valabil.a GP va fi cel putin egala cu per.min.de valab.a of., resp.90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cf.art.43^1, al.(2), lit.b)din OUG34/2006 act;
-Forma de constit. a GP va fi in cf.cu art.86 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.;
-GP se constit.prin virament bancar sau printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.si care se prezinta in original;
-In cazul scrisorii de garantie bancara se solic.compl.cf.Formular B;Contul in care se poate face depunerea GP este: RO32TREZ2165006XXX025375, la Trezoreria Cluj;
-Aut.contr.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constit., in urmat.sit.: Ofert. isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia sau oferta sa fiind stabilita castig.refuza sa semneze AC in per.de valab.a of., cf.art.87 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Daca se contesta procedura si daca CNSC resp.contest.ca nefondata, aut.contr.va retine contestat.din GP in rap.cu val.est./lot, pt.loturile cu val.>63000lei, cf. Art.278^1, alin.(1), din OUG34/2006 cu modif.si compl.ult; Neconstit.GP. si neprez.acesteia impreuna cu of., atrage resp.of.ca fiind inaccept., cf.Art.36 din HG925/2006 corob. cu HG 1045/2011
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 80.000lei;
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: dr. Aldea Cornel, Directoe Economic: ec. Lia Orzea, Director Medical: dr. Calin Lazar, Director Ingrijiri: as.med. Claudia Suciu, Jurist: av. Stefan Mate, inf. Marina Lucia, ref. Ariesan Ana, Farm. Culcer Ileana;Farm.Crisan Dorina;ec. Cordea Aurel;ing. Bodnar Simona- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)-Autorizatie de distribuire angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman; in copie conform cu originalul sau Autorizatie de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii(inclusiv anexe), in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila conforma cu originalul;
-Declaratie pe proprie raspundere pentru detinere Autorizatie de punere pe piata pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titliu XVII-Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afacere globala pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 09:52