Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE ANVELOPE SARCINA MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 320136
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 320136/13.02.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE ANVELOPE SARCINA MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: 0259423245, Fax: 0259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: ec. Fodre Gabriela, birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE ANVELOPE SARCINA MARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea de anvelope de sarcina mare si servicii conexe de livrare, transport, montaj si urmarire in exploatare conform caietului de sarcini.Nr. Denumire produs Specificatii Tehnice DestinatieCantitateLOT 11 Anvelope16.9-28 BULDOEXCAVATOR. Komatsu- 22 Anvelope10-16.5 NHS LOCUST 853 -incarcator frontal -103 Anvelope1100 x 20 macara interventie AMT12.5 tf, -104 Anvelope12.5/80-18 BULDOEXCAVATOR Komatsu- 25 Anvelope12.5-20PM-50 TIH-tractor pt incarcat- 46 Anvelope13.6. 38 TZ 13 spate tractor U 650- 47 Anvelope14.00 R 20 macara tip TELEMAC 12.5 tf-48 Anvelopa23 x 5 electrocar depou- 29 Anvelopa(spate)4.00 - 8 stivuitor depou- 210 Anvelopa(fata)6.00 - 9 stivuitor depou- 211 Anvelope650-20TR fata tractorU 650-412 Anvelope8.25 R15 143/141 semirem trailer- 413 Anvelope900/20 atoturn interventie-1014 anvelope vara 225/75 R16 118/116 N , DOT-an curent Iveco Daily - 815 anvelope iarna 225/75 R16 118/116 N, DOT-an curent Iveco Daily - 816 anvelope vara285/70 R19, 5 145/143 M, DOT-an curent Iveco Cargo - 417 anvelope iarna 285/70 R19, 5 145/143 M, DOT-an curent Iveco Cargo - 418 Camera anvelopa grup 900 x 20-819 Camera anvelopa Raba 1100 x 20- 620 Camera 14.00 R 20- 221 Camera4.00 - 8- 222 Camera6.00 - 9- 223 Camera23 x 5- 224 Camera anvelopa1100 x 20- 425 Camera anvelopa136 x 38- 226 Camera anvelopa650 x 20- 2LOT 227 Anvelope (**) 11R22, 5, Autobuze Mercedes-10028 Anvelope(**) 12R22, 5 Autobuze Rocar U412 Simon- 2029 Anvelope(**) 225 / 75 R17, 5 autobuz Rocar U207- 1630 Anvelope (**) 275/70/22, 5Autobuz LIAZ 5256- 7031 Anvelope iarna 295/80R22, 5 anvelopa directie pt autocar Man Lyons- 232 Anvelope vara 295/80R22, 5 anvelopa directie pt autocar Man Lyons-233 Anvelope iarna 295/80R22, 5 anvelopa tractiune autocar Man Lyons-434 Anvelope vara 295/80R22, 5 anvelopa tractiune autocar Man Lyons-4Se solicita montajul anvelopelor la sediul clientului cu personalul si cu echipamentul furnizorului sau asigurat de furnizor, pe cheltuiala acestuia. Se solicita urmarirea comportarii in timp a anvelopelor, la sediul achizitoului, pe un esantion de minim 10% din cantitatea livrata de catre furnizor sau pe cheltuiala furnizorului, la intervale de 15.000km de rulare, cu personalul si echipamentul furnizorului sau asigurat de furnizor, pe cheltuiala acestuia.
II.1.6) CPV: 34352000-9 - Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 241 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1-1400 lei (pt.IMM 700 lei), LOT 2-4600( 2300 pt IMM) prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara/de o societate de asigurari, care se va prezenta in original pana la data limita a deschiderii ofertelor. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, va fi irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: conform art.87 din HG 925/2006, conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Valabilitate min.100 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri va fi prezentata de lider.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunerea la casierie a sumelor in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 si vor prezenta formularele 12A si 12B.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legale, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.19.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectivaIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legii, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.20.Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A.- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 12 B.- Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/2011, - Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local la data scadenta din luna anterioara depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine din care sa reiasa lipsa datoriilor. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -ing. Csuzi Istvan ? director general- ing. Pop Viorel Mircea ? director tehnic- ec. Purge Ioan ? director economic- ec. Fodre Gabriela ? sef birou achizitii- ing. Siladi Leontin ? sef sectie autobuze- ing. Teodorof Claudiu ? sef birou aprovizionare- ing. Cotrau Calin ? inginer sectie autobuze- ing. Mangra Ionel ? sef coloana- ing. Romocea Gheorghe ? inginer sectie autobuze- jr. Crainic Razvan ? consilier juridic Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, copia legalizata sau originalul certificatului constatator emis de ORC, sau document edificator echivalent in cazul personelor juridice straine, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantii vor prezenta: - Certificat constatator privind obiectul de activitate sau echivalent in cazul persoanelor fizice/ juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci fiecare asociat va depune fisa de date solicitata.Se solicita o valoare minima privind cifra de afaceri globala medie in anii de referinta 2008, 2009, 2010, de: 40.000 lei pt LOT 1 si de 120.000 lei pt LOT 2. Convertirea in RON si Euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In situatia unei asocieri de IMM-uri, asocierea respectiva va fi asimilata unei IMM, indiferent daca privita global, asocierea respectiva nu mai indeplineste conditiile de IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Selivrari similare in ultimii 3 ani in valoare cumulata de minim: LOT 1 -20.000 lei si LOT 2 - 60.000 lei, exclusiv TVA. Prin experienta similara se inteleg livrari de anvelope., Informatii privind subcontractantii/ asociatii. In declaratia privind subcontractantii, se va mentiona partea din contract pe care acesta urmeaza sa o indeplineasca si datele de identificare si de contact ale acestuia. Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze. In Acordul de asociere se vor mentiona cel putin urmatoarele: -datele persoanei imputernicite a reprezenta asocierea -datele de contact ale asocierii (adresa, telefon, fax, etc), -partea din contract care revine fiecarui asociat, inclusiv valorile aferente, -faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara si colectiva., Pt a dovedi faptul ca operatorul economic are capacitatea tehnica de a livra anvelope resapabile se solicita prezentarea unei mostre de anvelopa cu dimensiunea de 22, 5, din lotul 2.Mostra se va returna operatorului economic dupa finalizarea procedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se poate descarca de pe SEAP. Toate clarificarile se posteaza pe SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 07:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer