Achizitie publica - Acord cadru de furnizare apa minerala si apa minerala plata pentru locatiile Brasov si Predeal
Detaliu pentru invitatia numarul 331154
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331154/04.07.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare apa minerala si apa minerala plata pentru locatiile Brasov si Predeal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 0213156468, fax: +40 0213132761, persoana de contact: Cartan Livia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare apa minerala si apa minerala plata pentru locatiile Brasov si Predeal
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare apa minerala si apa minerala plata pentru locatiile Brasov si Predeal
II.1.6) CPV: 15981000-8 - Apa minerala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 795 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este specificat pe fiecare lot in parte in anexa B. Modul de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO31TREZ7055005XXX000169 ? Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular orientativ ? Formular nr.11; prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 75 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru demonstr.incadr. IMM, ofert. va prez.in mod oblig.decl.pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr.interesate privind incadr. in categ.IMM. Decl.pe propria rasp. priv. incad in categ. IMM va fi complet. cf. model din Anexa nr.1 din Legea 346/2004 cu modif. ult.si va fi prez.in orig.In cazul unei asocieri, garant. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membr. asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadr. in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prev. de Legea nr.346/2004. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constit. garant. pt.part. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Gar.de buna ex. este de 5% din val.contr.subs.de furniz.fara TVA. Gar. de buna ex.se const. in termen de maxim 5 zile lucr.de la data semn. contr.Forma de const. a gar. de buna ex.: printr-un instr. de gar. emis in cond. lg.de o soc. bancara sau de o soc. de asig.Form.nr.12), sau in cazul in care val. gar. de buna ex. este redusa ca val., se accepta const. acesteia prin dep. la cas. in numerar.(Cf. prev.art.90, alin.(1)si alin(2)din H.G. nr.925/2006).In cazul I.M.M., decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv.incadr. in I.M.M.. Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ. I.M.M. va fi compl. cf. modelului prev.in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif.ult. si va fi prez. in orig. CONTINUAREA LA SECTIUNEA VI.3)"Alte informatii".
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Humin Lidia: Director adjunct, - Dobre Cristiana: Contabil sef, - Verzes Mihaela Florica : Consilier juridic, - Radu Valeriu: Sef Grup Achizitii Publice, - Negrila Mihai : Sef Serviciu Achizitii Publice. Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului cu exceptia celor care fac obiectul art 9(1) din ord 509/2011 emis de Presed ANRMAP pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora .In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Mostre.Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat.?Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic, conform prevederilor legale in vigoare; ?Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, la sediul situat in str. Leaota nr.2A, sector 6, Bucuresti. NOTA: 1. Documentul justificativ privind predarea mostrelor va fi prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor. 2. Neprezentarea de mostre pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 13:11