Achizitie publica - Acord cadru de furnizare arbori pentru municipiul Galati 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 353832
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353832/17.09.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare arbori pentru municipiul Galati 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC GOSPODARIRE URBANA SRLCod fiscal: 27413181, Adresa: Galati, strada George Cosbuc, nr. 253, Galati, Telefon: +40 0236477102/0236472969, Fax: +40 0236477102/0236472969
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, strada George Cosbuc, nr. 253, Galati, Romania, cod postal: 800506, telefon: +40 0236477102, fax: +40 0236477102, persoana de contact: Daniela Oana Vrinceanu si Aurelia Stoian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati, strada George Cosbuc, nr. 253, Galati, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administrare, intretinere si exploatare a domeniului public al municipiului Galati)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare arbori pentru municipiul Galati 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare arbori pentru aliniamente stradale, parcuri, scuaruri din municipiul Galati.
II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 000 - 298, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1-Tilia Cordata -1320 lei; Lotul 2- Acer Platanoides-1320 lei; Lotul 3-Ulmus Glabra -400 lei; Lotul 4 Platanus Orientalis - 2160 lei; Lotul 5-Fraxinus Angustifolia - 760 lei. Perioada de valab. a garantiei: cel putin 60 zile de la data termenului limita de depunere a ofertei. 3. Modul de constituire a garantiei: virament bancar in contul RO98RZBR0000060012910105 deschis la Raiffeisen Bank, cod fiscal RO 27413181; suma in numerar depusa la casieria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei e redusa;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, avand perioada de valabilitate, cel putin egala cu oferta, emis in favoarea AC-ului, cf. formular? ?Scrisoare/instrument de garantare ? eliberat de o banca/societate de asigurari.Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana;garantia constituita de ofertantul incadrat conform Legii 346/2004, in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata. In situatia in care ofertantii opteaza pentru constituirea garantiei de participare in valuta, se va avea in vedere echivalenta leu/alta valuta comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei, la data publicarii invitatie de participare in SEAP
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie ? 2% din valoarea, fara TVA, a contractului; - forma de constituire- conform art. 90 alin.1 si 2 din HG nr. 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original;suma depusa in numerar la casieria SC GOSPODARIRE URBANA SRL Galati, in cazul in care valoarea garantiei e redusa. - garantia constituita de contractantul incadrat conform Legii 346/2004, in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din Ordonanta -In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 181 din Ordonanta -completare Formular - In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se incadreaza in prevederile articolului 181 litera a), c^1), si d); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(taxe si impozite catre stat cat si locale) - formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1-completare Formular(persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante) in ceea ce priveste aceasta procedura sunt: Grosu-Eduard Constantin ? director general; Bacalum Silviu? presedinte al Consiliului de Administratie ; Popa Tincuta, Simion Ionita, Grecu Sorin, Serban Ecaterina-Lidia, Borcea Ionel, Bogean Octaviana Carmen - reprezentanti ai Consiliului de Administratie; Vrabie Tincuta ? unic reprezentant al Adunarii Generale a Actionarilor;Tinca Podaru ? director economic; Secuianu Dorian - Director Directia Servicii Publice; Valentina Chiric ? inginer serviciul Zone Verzi;Marilena Calieanu ? sef-serviciu financiar-contabil; Duduta-Doinita Scutarasu ? consilier juridic; Corina-Elena Lascu ? consilier juridic; Oana Vrinceanu ? consilier administrativ; Aurelia Stoian ? consilier administrativ; Daniela Nicolae ? referent de specialitate; Daniela Stroia - inginer serviciul Zone Verzi si Andreea Stoica - consilier administrativ). Daca este cazul, subcontractantul cat si tertul sustinator si de asemenea, ofertantul asociat va completa declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate principal sau secundar al persoanei juridice, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie publica, in original /in copie legalizata/ in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prez. certif. constatator in copie lizibila, insotita de mentiunea"conform cu originalul", i se va solicita prezentarea acestui document in original/copie legalizata.Persoane fizice romane-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original/copie legalizata/copie lizibila insotita de mentiunea"conform cu originalul".Ofertantul, persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, tradusa in limba romana -original/copie legalizata/copie lizibila insotita de mentiunea"conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile se confirma prin prezentarea unui certificat/document/contract/declaratie/orice alt act, emis de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la autoritatea contractanta in baza unei cereri formulate in acest sens.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 16:06