Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare articole de echipament


Detaliu pentru invitatia numarul 348009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Numar invitatie: 348009/05.06.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare articole de echipament
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR 7B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare articole de echipament
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Articole de echipament de (detalii in Anexa privind loturile): costum flausat, curea chinga, lenjerie de corp termica, manta ploaie, petlite elevi-studenti, bluzon pentru cadre femei, boneta elevi-studenti, boneta cadre, camasa bluza, cizme de protectie pentru apa si noroi, cravata cadre, fular, maiou sport, sac pentru dormit, tricou sport
II.1.6) CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 1, 99% din valoarea estimata a fiecarui lot. Modalitate constituire: conform art. 86 alin.(1) din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la ATCPMB. Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Constituirea garantiei de participare se va dovedi in conformitate cu prevederile art. 18 din HG nr. 1660/2006. Daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Conversia leu-valuta se va face la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul 2012. In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui la semnarea fiecarui contract subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform formularului F.1.Cerinta nr. 2. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.2.Cerinta nr. 3. Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.3.Cerinta nr. 4. Neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.4. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Zisu Catalin, Vasile Bogdan, Georgescu George, Ghica Marian, Maier Olimpiu, Iosifescu Stefan, Cepoiu Eugen, Nae Mihaela, Moldovan Mirabela, Cristea Ionel.Cerinta nr. 5. Neincadrarea in dispozitiile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.5.Cerinta nr. 6. Indeplinirea obligatiilor exigibile fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat la data scadenta.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea certificatului constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar. Din certificatul prezentat trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scandente fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat la termenul de plata al lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7. Ofertantul/ofertantul asociat (daca este cazul) va depune Fisa cu informatii generale completata conform formularului F.6.Note: (1)In cazul asocierii, documentele se vor depune de catre fiecare membru al grupului de operatori economici;(2)In cazul sustinerii, pentru tertul sustinator se vor depune documentele pentru cerinta nr. 2, cerinta nr. 3 (doar pentru lit. a), c1) si d) din art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006) si cerinta nr. 4;(3)In cazul subcontractarii, pentru subcontractanti se vor depune documentele de la cerinta nr. 4 Cerinta nr. 1. Ofertantii sa fie inregistrati si sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celui care face obiectul procedurii.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial / Oficiul National al Registrului Comertului. In cazul persoanelor fizice autorizate se va depune autorizatia de functionare.Cerificatul constatator/autorizatia de functionare se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Operatorii economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare vor prezenta Certificatul constatator/Autorizatia de functionare in original sau in copie legalizata in situatia in care initial a fost prezentat in copie conform cu orginalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer