Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 319855
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319855/02.02.2012
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "A.D.GHICA" TELEORMANCod fiscal: 4567874, Adresa: str.CARPATI nr.7, Alexandria, Telefon: 0247311113, Fax: 0247313143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.CARPATI nr.7, Alexandria, Romania, cod postal: 140050, telefon: +40 247311113, fax: +40 247313143, persoana de contact: Cristian Craciunescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui Acord-cadru pentru furnizarea de carburanti auto- motorina Euro 5 si benzina fara plumb RON 95, din statiile de distributie carburanti, pe baza de bonuri valorice preachitate
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de5.368lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila30 de zile de la data depunerii ofertelor.(Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- cf.art.85.lit.b, din H.G. 925/2006)- Garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO28TREZ6065005XXX000153 deschis la Trezoreria Alexandria sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). (dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in caz contrar oferta este descalificata cf art 86 alin 6 lit a din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Mentiuni: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul/documentele in original/copie legalizata daca in cadrul procedurii se vor prezenta copii conform cu originalul.Cerinta nr. 1( obligatorie)Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se completeazaformularul nr. 1Cerinta nr. 2( obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Secompleteaza formularulnr. 2Cerinta nr.3( obligatorie)Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf. Ordin nr 314/2010.Se completeazaFormular: 3Cerinta nr. 4( obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul I.S.U. Teleorman, in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Sandu Liviu Sorinel, Craciunescu Cristian, Manea Mirela, Chivu Mariana, Pate Costel, Costache Florian, Iordache Madalin, Oprea Florin, Mehedintu Nicolae si Balan Marian.Se completeazaFormular: 4Cerinta nr.5(obligatorie)Certificatul fiscal eliberat deCompartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCerinta nr. 6 (obligatorie)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinta nr. 1(obligatorie) Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare / altele echivalente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1( obligatorie)Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2( obligatorie)Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(obligatorie)Experienta similara, Cerinta nr. 2(obligatorie)Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in aceste sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Cerinta nr. 1(obligatorie)Certificat de atestare a implementarii unui sistem de calitate din gama ISO 9001:2000 sau echivalent, valabil pe perioada derularii contractului, Buletin de analiza emis de laboratoare de specialitate (Declaratie de conformitate).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine on-line din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 10:36