Achizitie publica - Acord ?cadru de furnizare bonuri valorice pentru carburanti auto
Detaliu pentru invitatia numarul 323479
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323479/05.04.2012
Denumire contract: Acord ?cadru de furnizare bonuri valorice pentru carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL JUDETEAN DE JANDARMI TELEORMANCod fiscal: 10327078, Adresa: STR.ALEXANDRU GHICA, NR.121, Alexandria, Telefon: 0247/311055, Fax: 0247/310415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ALEXANDRU GHICA, NR.121, Alexandria, Romania, cod postal: 140057, telefon: +40 247311055, fax: +40 247310415, persoana de contact: GEORGETA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului de Jandarmi Judetean Teleorman, str. Alexandru Ghica, nr. 121, localitatea Alexandria, judetul Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord ?cadru de furnizare bonuri valorice pentru carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui acord-cadru pentru furnizarea de carburanti auto ? motorina euro si benzina fara plumb, cu livrare la statiile de distributie prin utilizarea bonurilor valorice de carburant auto
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia de participare, in forma solicitata, in cuantum de 2064 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau ordin de plata depus in contul autoritatii contractante U.M. 0723 Alexandria RO07TREZ6065005XXX000143 deschis Trezoreria Municipiului Alexandria. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, suma va fi virata, cu cel putin 72 de oreinainte, astfel incat, cu o zi inainte de data deschiderii ofertelor, aceasta sa figureze in extrasul de cont al U.M. 0723 Alexandria.Perioada de valabilitate : garantia de participare va fi valabila 30 de zile de la data deschiderii ofertelor.In cazul I.M.M. garantia de participare, va fi redusa la jumatate. Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul nr.9 in original, atasat la Plicul exterior. Daca C.N.S.C. respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, A.C. va retine contestatorului, garantia de participare, conform art. 278.1 alin 1, lit. a, din O.U.G.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 2).2. Certificate constatatoare, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident)- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), - Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 3).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 4).5. Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 (Formularul nr. 5).6. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr. 6). Persoanele cu functiide decizie in cadrul I.J.J. Teleorman, in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire, in speta: inspector sef-Tirlie Radian-Laurentiu, adjunct inspector sef-Gheorghe Nicusor, contabil sef-Codrici Emil, consilier juridic-Mihailescu Romulus, presedinte comisia de evaluare-Bucataru Teodor, membru comisia de evaluare-Petcu Marin, ofiter achizitii-Gheorghe Georgeta, membru comisia de evaluare-Sinca Cristian, membru comisia de evaluare-Badea Marius.Ofertantul care nu respecta prevederile art. 46 sau se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Va putea fi exclus de la procedura de achizitie publica ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 1.Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, cu cel putin 60 de zile inainte de data depuneriiofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca: are in obiectul de activitatefurnizarea produsului ofertat;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei;
- nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.2. Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.In cazul in care ofertantul aflat pe primul loca prezentat certificatul O.R.C. in copie conform cu originalul , dupa faza finala de licitatieelectronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2010, precum si contul deprofit si pierdere (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatoruleconomic este rezident), in copie, vizate si inregistrate deorganele competente, prin care ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara., 2. Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cumodelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire(Formularul nr. 7)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica1. Reteaua de distributie carburanti. Se va anexa lista cuprinzandlocatiile statiilor din reteaua de distributie proprie de pe teritoriul Romaniei.NOTA: Operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie de distributie in fiecare judet si municipiul Bucuresti. Neindeplinirea acestei cerinte va conduce la respingerea ca innaceptabila a ofertei, conform art.36, alin. 1, lit.b din HG 925/2006 Candidatii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001 (sau echivalent), pentru produsele ofertate astfel: - pentru producator ? acreditare fabricatie - pentru furnizor ? acreditare furnizare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 13:10