Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov, Predeal si Mamaia


Detaliu pentru invitatia numarul 323697
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 323697/06.04.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov, Predeal si Mamaia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Cartan Livia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Cartan Livia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov, Predeal si Mamaia
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov, Predeal si Mamaia
II.1.6) CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 795 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei pentru participare este de 2.707, 00 lei din care: Lot nr.1-908, 00 lei, Lot nr.2-23, 00 lei, Lot nr.3-39, 00 lei, Lot nr.4-120, 00 lei, Lot nr.5-95, 00 lei, Lot nr.6-6, 00 lei, Lot nr.7-20, 00 lei, Lot nr.8-1.000, 00 lei, Lot nr.9-34, 00 lei, Lot nr.10-47, 00 lei, Lot nr.11-415, 00 lei.Per. de valab. a gar.de part.este de 75 zile de la data lim. de depunere a of.Modul de const.a gar.pt.part.: prin virament bancar, in contul nr.RO31TREZ7055005XXX000169?Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060, sau-printr-un instr.de gar.emis in cond.lg. de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in orig.Form.nr.11, -prin dep. in numerar la cas.A.C.In cazul IMM, decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv. incadr. in I.M.M.Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ.I.M.M.va fi compl. cf. modelului prev. in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif. ult. si va fi prez.in orig. In cazul unei asoc.gar. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc., iar in acest caz, toti membrii asoc.au oblig.de a depune o Decl. pe propria rasp.cf. Anexei 1 din Lg.346/2004 pt.a demonstra incadr. in I.M.M.In cazul in care of.este o asoc., incadr. in categ.I.M.M nu se va analiza cu priv. la asoc.in ansamblu.Astfel, daca toti asoc. se incadr. in mod indiv.in categoria IMM, atunci asoc. va benef.de red.cu 50% prev.de Lg.nr.346/2004.Of. care nu sunt insotite, la data desch.of. de dov.const.gar.bancare pt.part.vor fi respinse in cadrul sed.de desch. a of. de catre comisia de ev.Elib. gar. de part.se va face in cf. cu prev.art.88 din H.G.nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Gar.de buna ex. este de 5% din val.contr.subs.de furniz.fara TVA. Gar. de buna ex.se const. in termen de maxim 5 zile lucr.de la data semn. contr.Forma de const. a gar. de buna ex.: printr-un instr. de gar. emis in cond. lg.de o soc. bancara sau de o soc. de asig.Form.nr.12), sau in cazul in care val. gar. de buna ex. este redusa ca val., se accepta const. acesteia prin dep. la cas. in numerar.(Cf. prev.art.90, alin.(1)si alin(2)din H.G. nr.925/2006).In cazul I.M.M., decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv.incadr. in I.M.M.. Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ. I.M.M. va fi compl. cf. modelului prev.in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif.ult. si va fi prez. in orig. CONTINUAREA LA SECTIUNEA VI.3)"Alte informatii".
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)Solicitat ? Nesolicitat ?-Formular nr.4-Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Ofertantii vor prezenta Formularul 4 conform modelului din Sectiunea IV ? modele de formulare.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006 Solicitat? Nesolicitat ?-Formular nr. 5 - din Sectiunea IV Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit.a, c^1 si d din OUG nr.34/2006).- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Solicitat ? Nesolicitat ? -Formular nr.17- din Sectiunea IV -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va completa in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese Solicitat ? Nesolicitat ? -Formularulnr. 14 din Sectiunea IV-"Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului.Persoane cu functie de decizie: - Stanciuc Matei: Director general;
- Dobrescu Dan: Director adjunct, - Dobre Cristiana: Contabil sef, - Verzes Mihaela Florica : Consilier juridic, - Bunghiuz Florin ? Nicolae: Sef Grup Achizitii Publice, - Negrila Mihai : Sef Serviciu Achizitii Publice.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului cu exceptia celor care fac obiectulart 9(1) din ord 509/2011 emis de Presed ANRMAP Persoane juridice/fizice - Solicitat? Nesolicitat ?-pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.-Operatorii economici - distribuitori trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca produsele sunt fabricate de catre un operator economic care indeplineste cerintele legale referitoare la desfasurarea de activitati in domeniul productiei de produse alimentare care fac obiectul prezentei achizitii(in cazul distribuitorilor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Solicitat ? Nesolicitat ? Prezentarea formularului nr.6 ? "Fisa de informatii generale"completat conform modelului din Sectiunea IV ? modele de formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Solicitat ? Nesolicitat ? In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Mostre Solicitat ? Nesolicitat ? Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat, insotite de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat. ?Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic, conform prevederilor legale in vigoare; ?Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, la sediul situat in str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti. NOTA: 1. Documentul justificativ privind predarea mostrelor, precum si buletinul de analiza vor fi prezentate la sedinta de deschidere a ofertelor. 2. Neprezentarea de mostre, precum si a buletinului de analiza a acestora, pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila., Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer