Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov-Predeal si Mamaia


Detaliu pentru invitatia numarul 343223
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 343223/26.02.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov-Predeal si Mamaia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Medrut Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov-Predeal si Mamaia
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru de furnizare branzeturi pentru locatiile Bucuresti, Brasov-Predeal si Mamaia
II.1.6) CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 430 - 544, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei pentru participare este de 8.175 lei , garantia de participare pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B Per. de valab. a gar.de part.este de 60 zile de la data lim. de depunere a of.Modul de const.a gar.pt.part.: in oricare di formele prevazute la art.86 din HG 925/2006, mai Cont de virament bancar pt. garantii - nr.RO31TREZ7055005XXX000169?Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060, Garantia de participare se prezinta in orig. conform Form.nr.11. In cazul IMM, decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv. incadr. in I.M.M.Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ.I.M.M.va fi compl. cf. modelului prev. in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif. ult. si va fi prez.in orig. In cazul unei asoc.gar. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc., iar in acest caz, toti membrii asoc.au oblig.de a depune o Decl. pe propria rasp.cf. Anexei 1 din Lg.346/2004 pt.a demonstra incadr. in I.M.M.In cazul in care of.este o asoc., incadr. in categ.I.M.M nu se va analiza cu priv. la asoc.in ansamblu.Astfel, daca toti asoc. se incadr. in mod indiv.in categoria IMM, atunci asoc. va benef.de red.cu 50% prev.de Lg.nr.346/2004.Of. care nu sunt insotite, la data desch.of. de dov.const.gar. pt.part.vor fi respinse in cadrul sed.de desch. a of. de catre comisia de ev.Elib. gar. de part.se va face in cf. cu prev.art.88 din H.G.nr.925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantieice se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006: pt lot nr.1-2926 lei, pt. lot nr.7-760 lei
Garantie de buna executie
Gar.de buna ex. este de 5% din val.contr.subs.de furniz.fara TVA. Gar. de buna ex.se const. in termen de maxim 5 zile lucr.de la data semn. contr si se constituie inoricaredintre formele prevazute la art. 90 din HG 925/2006( Form.nr.12)..In cazul I.M.M., decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv.incadr. in I.M.M.. Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ. I.M.M. va fi compl. cf. modelului prev.in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif.ult. si va fi prez. in orig.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate maijos.Formular 4 - Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUGnr.34/2006)Formular 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUGnr.34/2006) doar lit.a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/2006Formular 17 din Sectiunea IV -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va completa in conformitate cu Ordinul nr. 314din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Formularul 14 din Sectiunea IV-"Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertulsustinator" se va completa conform modelului.Persoane cu functie de decizie: Peligrad Ion-Director General, Humin Lidia-Director General Adjunct, Velicu Danut-Director, Dobre Cristiana-Contabil sef, Verzes Mihaela - consilier juridic, Barsan George- Sef Serviciu Norme, Echipare si Hranire, Radu Valeriu - Sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai-Sef Serviciu Achizitii Publice, Medrut Cristina-Ofiter Serviciu Achizitii Publice.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului cu exceptia situatiei prevazute la art.9 alin (1) din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP. pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care vor fi semnatari ai acordului-cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, vor transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara . Prezentarea formularului nr.6 ? "Fisa de informatii generale"completat conform modelului din Sectiunea IV ? modele de formulare.(cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre- Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat, insotite de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat.Acestea sunt solicitate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul acordului-cadru ?Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, la sediul situat in str. Leaota nr.2A, sector 6 Bucuresti. NOTA: Neprezentarea de mostre, precum si a buletinului de analiza a acestora pana la termenul limitade primire a ofertelor duce la descalificarea ofertei ca inacceptabila, Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare.Se vor prezenta autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin oprocedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conformprevederilor HG 924/2005.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentineo procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000)in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura sistampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer