Achizitie publica - Acord cadru de furnizare carburant auto
Detaliu pentru invitatia numarul 346012
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346012/26.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICECod fiscal: 18125074, Adresa: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Telefon: +40 3118090, Fax: +40 3118095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, REGISTRATURA A.N.R.M.A.P. - POARTA C, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 3118090, fax: +40 3118095, persoana de contact: BALAN BOGDAN IONUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, etaj 4, camera 43.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburant auto pe baza de carduri.Calendarul estimativ de aplicare aprilie ? mai 2013.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 - 182, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare 3.500 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO41TREZ7015005XXX006154 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Sector 1.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici .Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent constituita conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Completare Formular nr.4). Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 5). Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Operatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularulnr. 17 (conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010). Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Ofertantul, subcontractantul (unde este cazul), vor completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanelecu functie de decizie din cadrul A.N.R.M.A.P.: Presedinte: Lucian Dan VladescuVicepresedinte: Mircea FechetSecretar General: Cristina Ecaterina Coru?Director Cabinet Presedinte : Ana Maria AxeniaDirector general DSV ex-post: Daniel GrigoroiuDirector DSV ex-post: Cicerone StanDirector general DGRE: Octavian ConstantinescuDirector DE ex-ante: Alexandra MihaiDirector DEAAP: Roxana GrecuDirector DMS: Jenica IoanDirector DRAT: Raluca MartianDirector Direc?ia de Analiza ?i formare profesionala: Bogdan DobrinDirector Departamentul de comunicare si relatii publice: Elena BanciuSef serviciu Evaluare ex-ante: Liana ManeaSef serviciu Serv. Reglementare : Eduard BadeaSef serviciu Serv. Supraveghereex-post: Cristina SpoialaSef serviciu Evaluare ex-ante: Aurelia MogosiuSef serviciu Serv. administrativ : Cristian Badea Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice strainepot prezent oricedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului acordului cadru., Se vor prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 se poate prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2012, in cazul in care bilantul contabil aferent anului 2012 nu a fot inregistratPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din lista sa rezulte ca a executat un contract de furnizare produse similare invaloare de cel putin 91.000 lei, fara TVA. Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentare de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei livrarilor de produse in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa., Avand in vedere ca autovehiculele ANRMAP care deservesc inclusiv conducerea institu?iei, executa frecvent misiuni operative pe tot teritoriul Romaniei, ofertantul prin reteaua de statii de distributie (proprii sau afiliate) trebuie sa acopere intreg teritoriul Romaniei si sa detina cel putin o statie de distributiein fiecare judet, dotata cu sisteme de alimentarea pe baza de card. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001.Operatorii care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care saateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 11:34