Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare carburant auto


Detaliu pentru invitatia numarul 348832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Numar invitatie: 348832/18.06.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICECod fiscal: 18125074, Adresa: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Telefon: +40 3118090, Fax: +40 3118095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DINICU GOLESCU 38 SECT 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 021/3118090, fax: +40 021/3118095, persoana de contact: BALAN BOGDAN IONUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. DINICU GOLESCU nr. 38, etaj 4, camera 43, SECT 1, Bucuresti, Romania, persoana de contact: BALAN BOGDAN IONUT,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: )Pe durata intregului acord-cadru, pentru furnizare carburant auto, se estimeaza achizitionarea: - Benzina fara plumb COR min. 95 ? minim 10.000 litri simaxim 20.000 litri.- Benzina fara plumb COR min. 98 ? minim6.200 litri simaxim 12.400 litri2)Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru furnizare carburant auto, se estimeaza achizitionarea: - Benzina fara plumb COR min. 95 ? minim 4.000 litri simaxim 10.000 litri.- Benzina fara plumb COR min. 98 ? minim2.750 litri simaxim6.200 litriValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru este de 97.200 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 200 - 194, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 3.500 lei Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO41TREZ7015005XXX006154 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Sector 1.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici .Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (ModelFormular nr. 4)Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Cerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006(Model Formular nr.5)Cerinta nr. 3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Operatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularulnr. 17 (conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).Cerinta nr. 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantul, asociatul/subcontractantul/ter?ul sus?inator (unde este cazul), vor completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanelecu functie de decizie din cadrul A.N.R.M.A.P.: - Presedinte: Lucian-Dan Vladescu- Vicepresedinte: Mircea Fechet- Secretar General: Cristina-Ecaterina Coru?- Director Cabinet Presedinte : Ana Maria Axenia- Director general DSV ex-post: Daniel Grigoroiu- Director DSV ex-post: Cicerone Stan- Director general DGRE: Octavian Constantinescu- Director DE ex-ante: Alexandra Mihai- Director DEAAP: Roxana-Elena Grecu- Director DMS: Jenica Ioan- Director DRAT: Raluca Martian- Director Direc?ia de Analiza ?i formare profesionala: Bogdan Dobrin- Director Departamentul de comunicare si relatii publice: Elena Banciu- Sef serviciu Evaluare ex-ante: Liana Manea- Sef serviciu Serv. Supraveghereex-post: Cristina Spoiala- Sef serviciu Evaluare ex-ante: Aurelia Mogosiu- Sef serviciu Juridic: Denisa Stanescu- Sef serviciu Serv. administrativ : Petronel-Eugen Dragomir Cerinta nr. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Persoanele juridice strainepot prezent oricedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului acordului cadruPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1.Situa?ia principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, din care sa reiasa ca la nivelul unui contract a furnizat carburant auto in valoare de cel putin 97.200 lei fara T.V.A., Cerin?a nr. 2.Avand in vedere ca autovehiculele ANRMAP care deservesc inclusiv conducerea institu?iei, executa frecvent misiuni operative pe tot teritoriul Romaniei, ofertantul prin reteaua de statii de distributie (proprii sau afiliate) trebuie sa acopere intreg teritoriul Romaniei si sa detina cel putin o statie de distributiein fiecare judet, dotata cu sisteme de alimentarea pe baza de card. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta caacesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management alcalitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociattrebuie sa detina un astfelde certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer