Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare carburant auto (motorina si benzina fara plumb ) pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 342605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Numar invitatie: 342605/12.02.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare carburant auto (motorinasi benzina fara plumb )pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului ClujCod fiscal: RO15586707, Adresa: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-594.262, Fax: 0264-594.262
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, judetul Cluj, Romania, cod postal: 400082, telefon: +40 264594262, fax: +40 264594262, persoana de contact: Juliette Magradean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, judetul Cluj, Romania, cod postal: 400082, telefon: +40 264594262, fax: +40 264594262, persoana de contact: Juliette Magradean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare carburant auto (motorinasi benzina fara plumb )pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.400 lei.Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul unei contestatii se va retine din garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata: CUI RO15586707; in contul RO70DAFB101700147274RO01 deschis la Banca LEUMI ROMANIA-Sucursala Cluj. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul9.Pentru sume pana la 5.000 lei, se poate depune suma in numerar si la casierie.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Gar. de part. se va restit. in conf. cu H.G. 925/2006, art.88.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza deprevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004. Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art.92, alin.(1).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1;va fi prezentat si detertul sustinator, daca este cazul.-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A; se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- formularul 1B;
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2;
-Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formular 1C; se va prezenta atat demembrii asociatiei, subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul;. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr.Ing Bota Iosif Liviu- Director general; Mindru Saveta ?Director economic; Pojar Adina - Director adjunct; Tenea Elena- Sef Birou Juridic si Resurse umane; Magradean Juliette- Sef Compartiment Achizitii Publice; Rusu Anca Cosmina ? Compartiment Achizitii Publice; Gabor Sorin ? Birou Mecanizare; Marian Adrian Calin- Birou Juridic si Resurse umane ; Roman Augustina- Biroul Financiar-Contabil; Chiaburu Ioan- Compartiment Corp ?control, audit intern;Consiliul de Administratie: Morar Teodor -presedinte CA; Fodor Gheorghe Vasile; Iuga Gavrila; Konnert Agnes; Avram Mircea Constantin; Popovici Alin; Cordos DanielaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) ori a unui angajament de obtinere a acestui document, valabil la data depunerii ofertei. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cursul mediu lei/euro se va calcula conform cursului oficial BNR. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere caautoritatea contractanta are in administrare 1.279 de km de drumuri judetene in judetul Cluj, ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin o statie de alimentare in localitatile Cluj-Napoca, Turda si Dej.Statiile proprii sau partenere/afiliate vor avea implementat sistemul de alimentare pe baza de carduri. Se va prezenta lista cuprinzand numarul si amplasamentele statiilor de distributie pe ruta Cluj-Napoca-Brasov-Bucuresti si Cluj-Napoca-Sibiu-Ramnicu Valcea- Bucuresti prin intermediul carora se va face livrarea carburantilor pe baza de carduri., Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Se va prezenta certificatul de conformitate emis de R.A.R. sau alte documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru fiecare sortiment in parte. In cazul in careoferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele mentionate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Ofertantul va declara denumirea si datele de identificare ale tertului sustinator, subcontractanti, asociatii daca este cazul, cu exceptia persoanelor fizice, pentru care se va declara numai numele in vederea publicarii datelor pe SEAP cf art 69^2, alin 2) din OUG 34/2006, daca este cazul, Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze. Aceasta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de identificare asubcontractantilor propusi in vederea publicarii acestora pe SEAP cf. art. 69^2, alin 2) din OUG 34/2006.Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti. Furnizorul are obligatia, in cazul in care parti din contract le subcontracteaza, de a incheia contracte cu subcontractantii desemnati, in aceleasi conditii in care el a semnat contractul cu achizitorul.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf. art 69^1 din OUG 34/2006. Certificat ISO 9001sau echivalentCopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer