Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare carburanti auto in baza bonurilor valorice (BVCA)
Detaliu pentru invitatia numarul 330362
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330362/22.06.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare carburanti auto in baza bonurilor valorice (BVCA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "CPT.PUICA NICOLAE" AL JUDETULUI ARGESCod fiscal: 4317894, Adresa: TRAIAN, NR.26, PITESTI, JUD.ARGES, Pitesti, Telefon: 0248217400, 0740030086, Fax: 0248611301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare carburanti auto in baza bonurilor valorice (BVCA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin contracte subsecvente la acord-cadru, Bonuri de valoare carburanti auto
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1 Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei(cinci mii lei) 2 Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 zile, de la data limita de primire a ofertelor. 3. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante RO97TREZ0465005XXX000166 deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4317894 pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor si sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie de atribuire, care se prezinta (aduce) in original la sediul autoritatii contractante; Dovada constituirii garantiei de participare se va si scana si atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP numita documente de calificare . In cazul I.M.M. garantia de participare va fi redusa la jumatate . Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul nr. 8 . Garantiei de participare ii sunt aplicabile prevederile cap.7 Sectiunea 1 din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca C.N.S.C. respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.320 lei conform art. 278^1 alin. 1 litera b) din O.U.G. nr.34/2006. Atentie : Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare in forma, valabilitatea, termenul de prezentare si cuantumul solicitate, vor fi respinse ca INACCEPTABILE conform art.36 alin. 1 litera a) din O.U.G. nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Colonel POPA Ion ?Inspector sef- Colonel POPESCU Liviu ? Prim adjunct inspector sef- Colonel Deaconu Constantin ? Adjunct inspector sef- Lt.col. GRIGORESCU Elena - Contabil sef- Maior CASAPU Vasile - Consilier juridic- Locotenent Nitu Marius - presedinte comisie de evaluare- Maior ILIOIU Ion - membru comisie evaluare- Capitan POPESCU Iuliana - membru comisie evaluare- Plutonier DEACONU Nicolae-Liviu - membru comisie evaluareCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? semnata si stampilata de reprezentantul legal - Formularul nr. 5Cerinta nr. 5Ofertantii vor prezenta : Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele din cerinta nr.5 vor fi scanate si postate in SEAP in sectiunea documente de calificare, dupa ce in prealabil s-a mentionat pe fiecare "conform cu originalul" si vor fi fost semnate si stampilate. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN, din certificatul constatator emis de ORC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Documentul va fi scanat si postat in SEAP in sectiunea documente de calificare, dupa ce in prealabil s-a mentionat pe fiecare fila "conform cu originalul" si va fi fost semnat si stampilat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta : Formularul 20 CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE si Formularul 30 DATE INFORMATIVE DIN BILANT , aferente ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea ?Listei cuprinzand principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani?, care trebuie sa contina informatii despre valoarea contractelor si despre beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau alti operatori economici beneficiari, Cerinta nr. 2: Se va prezenta cel putin o recomandare scrisa din partea unui beneficiar/client adresata autoritatii contractante pentru livrari de produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 13:56