Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare carburanti auto in baza bonurilor de valoare carburanti auto (BVCA)


Detaliu pentru invitatia numarul 350495
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "CPT.PUICA NICOLAE" AL JUDETULUI ARGES
Numar invitatie: 350495/16.07.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare carburanti auto in baza bonurilor de valoare carburanti auto (BVCA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "CPT.PUICA NICOLAE" AL JUDETULUI ARGESCod fiscal: 4317894, Adresa: TRAIAN, NR.26, PITESTI, JUD.ARGES, Pitesti, Telefon: 0248217400, 0740030086, Fax: 0248611301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare carburanti auto in baza bonurilor de valoare carburanti auto (BVCA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin contracte subsecvente la acord-cadru, carburanti auto in baza bonurilor de valoare carburanti auto (BVCA)
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 661 - 571, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1 Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei(cinci mii lei)2 Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 zile, de la data limitade primire a ofertelor.3. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante RO97TREZ0465005XXX000166 deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4317894 pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor si sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractantesau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie de atribuire, care se prezinta (aduce) in original la sediul autoritatii contractante;Dovada constituirii garantiei de participare se va si scana si atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP numita documente de calificare .In cazul I.M.M. garantia de participare va fi redusa la jumatate . Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul nr. 8 .Garantiei de participare ii sunt aplicabile prevederile cap.7 Sectiunea 1 din H.G.R. nr. 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Daca C.N.S.C. respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.352 lei conform art. 278^1 alin. 1 litera b) din O.U.G. nr.34/2006.Atentie : Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare in forma, valabilitatea, termenul de prezentare si cuantumul solicitate, vor fi respinse ca INACCEPTABILE conform art.36 alin. 1 litera a) din O.U.G. nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare);Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Colonel POPA Ion ?Inspector sef- Colonel POPESCU Liviu ? Prim adjunct inspector sef- Colonel DEACONU Constantin ? Adjunct inspector sef- Colonel GRIGORESCU Elena - Contabil sef - membru comisie de evaluare- Maior CASAPU Vasile - Consilier juridic - membru comisie de evaluare- Capitan Nitu Marius - presedinte comisie de evaluare- Maior ILIOIU Ion - membru comisie de evaluare- Plutonier DEACONU Nicolae-Liviu - membru comisie de evaluare- Maior SOARE Daniel ? Sef serviciu logistic ? membru de rezerva in comisie de evaluare- Plt. adj. POPA Gabriel - membru de rezerva in comisie de evaluareCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? semnata si stampilata de reprezentantul legal - Formularul nr. 5Cerinta nr. 5Ofertantii vor prezenta : Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele din cerinta nr.5 vor fi scanate si postate in SEAP in sectiunea documente de calificare, dupa ce in prealabil s-a mentionat pe fiecare "conform cu originalul" si vor fi fost semnate si stampilate. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN, din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Documentulva fi scanat si postatin SEAP in sectiunea documente de calificare, dupa ce in prealabil s-a mentionat pe fiecare fila "conform cu originalul" si va fi fost semnat si stampilat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea ?Listei cuprinzand principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani?, care trebuie sa contina informatii despre valoarea contractelor, perioada de livrare si despre beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic ofertant nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ofertant, Cerinta nr. 2: Lista cu statiile de distributie a carburantilor din din judetul Arges (adresa acestor puncte de distributie);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer