Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare carne de porc


Detaliu pentru invitatia numarul 332277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Numar invitatie: 332277/24.07.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare carne de porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCACod fiscal: 5120733, Adresa: STRADA EMILE ZOLA NUMARUL 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-595665, Fax: 0264-592794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare carne de porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Ceafa de porc fara os, Cotlet de porc fara os, Fleica de porc fara os, Pulpa de porc fara os, Ficat de porc, Piept de porc cu fleica fara os si fara soric, Muschiulet de porc.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita g p in valoare totala de 6760 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. G p se constituie insumand g p ale loturilor pentru care depun oferta. G P defalcate pe loturi se afiseaza pe fiecare lot in parte in Anexa B. Modul de constituire a g p: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -istrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 29.02.2012. -instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarele situatii de culpa ale celui care o constituie: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.2)Virament bancar. Se va depune la autoritatea contractanta cu cel putin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui ordin de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, RO38TREZ2165006XXX006934, cod fiscal 5120733 3)Depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante Documentul care reprezinta g p se va atasa in SEAP. Originalul g p se va trimite la sediul autoritatii pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (gbe) este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin virament de garantie bancara (anexa la contract) sau retineri din facturile inaintate la plata. In cazul constituirii garantiei prin retineri succesive din facturile inaintate la plata, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C2).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este director Vasile Gheorghe Visan si sef serviciu Marie Fuia. Celelalte persoane nu sunt publice confrom fiselor de post) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul S;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7).Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular C;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul M) Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiara.Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; (Formular nr. C1)Orice declartie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului respectiv.In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2011 este obligatorie prezentarea recomandarilor., Certificare conformitate produs ? cerinta minima de calificareSe va prezenta pentru fiecare produs ofertat un certificat/raport de incercare/testare emis de un organism recunoscut pe plan national., Autorizari - Cerinta minima de calificareAutorizatia sanitara de functionare vizata pe anul 2012., Informatii privind subcontractantiiCompletarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul., AsociereAcordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? (Formularul F)Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare conform anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP 509/2011 (a se vedea in acest sens tabelul din sectiunea formulare sau a se consulta www.anrmap.ro) Standarde de asigurare a calitatiiCertificat HACCP/echivalent, conform: ? Hotararii de Guvern HG 924/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentei invitatii de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer