Achizitie publica - Acord cadru de furnizare Carne de vita
Detaliu pentru invitatia numarul 338840
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338840/06.11.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare Carne de vita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 742020839, fax: +40 372661265, persoana de contact: Vitos Hajnal
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc, Str. Dr.Denes Laszlo nr.2, Biroul achizitii publice si contractare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare Carne de vita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de carne de vita necesara pentru asigurarea meniurilor pentru bolnavii internati in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 091.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev. const. garantie de participare, conf. specific. de mai jos, (1% din val. estimata a fiecarui lot din acordul cadru) Valoarea garantiei de participareLot1:1057.04 leiLot2:1253.88 leiIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% precazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze sis a ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Valabilitatea Garantiei de participare curge incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor pentru perioada de valabilitate a ofertelor.Completarea formularului nr.7 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art 86. alin (1)din HG 925/2006Cont Garantie de participare: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare fara TVA - Garantia de buna executie poate fi constituita conform art. 90 din HG 925/2006. Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Completarea formularului nr.1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.b) Completarea formularului nr.2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?c) Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnatad)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnataDaca exista asociati documentele solicitatevor fi depuse si de catre acestia.e) Completarea formularului nr.3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.f) Completarea formularului nr.4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1? (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr. Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, ) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalulDocumentul se va depune in original, copie legalizata sau copie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, valabil la data depunerii a ofertei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentele solicitatevor fi depuse si de catre acestia.Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea cererei de oferta solicitat.--- In cazul alimentelor cu origine animala Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare (copie lizibila conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular de informatii generala, cu prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente edificatoare care sa dovedeasca capacitatea tehnica impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitatCompletarea Formuralului nr. 6 din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta documente/contracte/proces verbal de receptie pt. confirmarea livrarii al cel putin 50% din cantitatea maxima estimative.Mostre de produs cu titlu ?gratuit?In scopul verificarii capacitatii tehnice/profesionale, in temeiul art 188, lit.e, din OUG 34/2006 autoritatea contractanta solicita mostre cu titlu gratuit. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalentprin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 08:56