Achizitie publica - Acord cadru de furnizare carne proaspata de pui
Detaliu pentru invitatia numarul 253135
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Cod de identificare fiscala: 4426352
Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-593518
Fax: 0264-593518
Denumire invitatie: Acord cadru de furnizare carne proaspata de pui
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare carne proaspata de pui.Contractele subsecvente se vor incheia in functie de alocarile bugetare. Termen de plata 90 zile.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 19.05.2010 15:24
Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2010 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii, Cluj Napoca, str.Motilor nr.68, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2010 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Adresa: Cluj Napoca, str. Motilor, nr. 68, cod: 400370, la biroul achizitii.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Valoare estimata: 190, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, inclusiv cele locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluisi altele cf.documentatiei de atribuire atasata.-prezentarea mostrelor la deschidere.
SEAP