Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 200 fly s.r.l. | 2000 | 2000 srl | 2001 | 20011 | 20014 | 200199 | 2002 | 2003 | 2004 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE CARNE SI MEZELURI


Detaliu pentru invitatia numarul 349983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAREI
Numar invitatie: 349983/05.07.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARNE SI MEZELURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAREICod fiscal: 4038636, Adresa: B-dul 25 Octombrie Nr. 9, Carei, Telefon: +40 0261863304, Fax: +40 0261863105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 25 Octombrie Nr. 25, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 0261863304, fax: +40 0261863105, persoana de contact: Ec.PETRAN MARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 25 Octombrie Nr. 25, Carei, Romania, cod postal: 445100, BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARNE SI MEZELURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARNE SI MEZELURI
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 650 - 140, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituieconform art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006 actualizata.Valoarea gar.de participare.Lot 1= 520 ron-Lot 2= 220 ron.-Lot 3= 280 ron-Lot 4= 180 ron-Lot 5= 150 ron -Lot 6=45 ron-- Perioada de val.a gar.de particip. va fi cel putin egala cu perioada minima devalab. a ofertei, conf. art.43^1, alin.(2), lit.b) din OUG 34/2006 actualizata;
-Forma de constituire a gar.de particip. acceptata va fi in conformitate cu art. 86 din H.G. 925/2006 cu mod.si complet.ulterioare;
-Gar.de particip. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de osoc.bancara ori de o soc. de asigurari si care se prezinta in original;
-In cazul scris. de garantie bancara se solicita completareaacesteia conform Formularului ;
- Contul in care se poate face depunerea gar. de particip. este: RO33 TREZ 5475 006X XX00 1731, cod fiscal 4038636 , deschis la Trez. Carei, - A Care dreptul de a retine gar. de particip., ofertantul pierzand astfel sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. situatii: - isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteiasau oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valab. a ofertei, conform art.87 din HG925/2006 cu mod.si complet. ulterioare.- In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, A Cva retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu valoarea est. a contr., conform Art.278^1 , alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu mod. si complet. ulterioare;
-In cazul IMM-urilorcare participa la procedura de atribuire, acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, al.2, vor prezenta anexat de GP o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea societatii in categoria IMM.Neconstituirea gar. departicip. si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este maimare decat200RON;
- Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conform Art.89, alin.(2) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prindeschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentrufacturile partiale, conform Art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006. Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care estestabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2);Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 din OUG 34/2006-actualizata, se vaprezenta obligatoriu si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta inoricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punereain aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.4;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3;Persoanele cu functii de decizie in cea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii sunt : Manager Dr. Rat Elisabeta , Dir. Fin. Contabil Ec.Salagean Adriana, Comisia de evaluare: Presedinte- Ec.Petran Mariana, Membrii: Ciuta Doina, Deliu Iuliana, Lapsanszky Alexandru, Ec.Deac Niculina, Rezerva: Popa Aurica.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5. - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibilaconforma cu originalul, valabil la data limita dedepunereaofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).-Autorizatie de transport pentru produse de origine animala/alimentara, in termen de valabilitate, copie semnata si stampilata de conformitate;
-Autorizatie pentru siguranta alimentelor emisa de DSV conf.Ord.57/2010 al Autoritatii NationalSanitar Veterinara siPentruSiguranta Alimentelor, copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private.-Mostre cu titlu gratuit pentru fiecare pozitie ofertata.Prezentarea mostrelor etichetate si ambalate corespunzator (denumire furnizor, denumirea/marca produsului, denumire producator, termen de valabilitate) , cate 1 buc din fiecare pozitiepentru care se oferteaza-Mostrele trebuie prezentate la data si ora limita de depunere a ofertelor. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent in termen de valabilitate. Valabilitatea acestora se va raporta la data limita de depunere a ofertelor conform art.172 din OUG 34/2006.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistem de asigurare a calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer