Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare cartofi consum (cantitate minima 38434 kg - cantitate maxima 42840 kg)


Detaliu pentru invitatia numarul 357127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SLOBOZIA
Numar invitatie: 357127/27.01.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare cartofi consum (cantitate minima 38434 kg - cantitate maxima 42840 kg)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SLOBOZIACod fiscal: 4231679, Adresa: Str. Garii nr.54, Slobozia, Telefon: +40 243232606, Fax: +40 243232635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Slobozia, Str. Garii nr.54, localitatea: Slobozia, judetul Ialomita, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 243232606, fax: +40 243232635, persoana de contact: Arsenie Dorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Slobozia, Str. Garii nr.54, localitatea: Slobozia, judetul Ialomita, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 243232606, fax: +40 243232635
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare cartofi consum (cantitate minima 38434 kg - cantitate maxima 42840 kg)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va furniza catre achizitor cartofi consum.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 810.67 - 54, 406.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma de 1000 lei si se constituie in lei sau echivalentul in valuta stabilit la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare va insoti coletul sigilat. In cazul constituirii sub forma de virament, dovada o reprezinta fie extrasul de cont, fie Ordinul de plata vizat de banca, ambele in copii certificate cu originalul, iar in cazul constituirii sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii o reprezinta originalul instrumentului de garantare. Potrivit Legii 346/2004, art.16(2) ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare (a se completa declaratia din sectiunea formulare). Garantia de participare se restituie sau retine, dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Ofertele care la data deschiderii nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG nr.925/2006, art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Potrivit Legii 346/2004, art.16(2) ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din Ordonanta 34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original inclusiv de ofertantul asociat/tertul sustinator, daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original inclusiv de ofertantul asociat/tertul sustinator, daca este cazul, pentru a dovedi neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c), lit.c^1), lit.d) si lit.e) din O.U.G. nr.34/2006).In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Nota: Se permite depunerea documentului solicitat in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Nota: Se permite depunerea documentului solicitat in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original).6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original).7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original inclusiv de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - DOBRICA MARIAN ? Director- OVREIU AURELIAN ? Director adjunct- JIPA ADI-FLORIAN ? Director adjunct- MAURER CHRISTIAN ? Sef serviciu I- MUSCA ROMEO ? Sef serviciu I- PANAIT MARIAN - Sef serviciu II- COMAN LUCICA ? Ofiter specialist I- CONSTANTIN ALINA?ELENA ? Ofiter I secretariat- OBREJAN MARIA ? Ofiter principal I- ARSENIE DOREL NINEL ? Ofiter specialist- BARBU MARIA ? agent administrativ principal I- DAVID DANIELA?MARIANA ? agent administrativ principal I- TRIPON ANICA ? agent administrativ principal I- VLAICU ION?CONSTANTIN ? agent administrativ principal I- SOARE ADRIAN ? agent administrativ principal I- NASTASE DUMITRU ? agent merceolog principal I- DUDU ADRIAN ? agent tehnic principal I- SUTEI MARIAN - agent administrativ principal I Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer