Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI DE TOAMNA
Detaliu pentru invitatia numarul 324444
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324444/20.04.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI DE TOAMNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAUCod fiscal: 4278752, Adresa: Str. General Guse nr.3, Bacau, Telefon: 0234-524711, Fax: 0234-520852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. General Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 234520852, fax: +04 234520456, persoana de contact: Mihaela Margasoiu, Liviu PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. G-ral Stefan Guse nr.3, BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI DE TOAMNA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE CARTOFI DE TOAMNA, in cantitate deminim de 59.968 kg simaxim69.690 kg.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 572.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru contract in valoare totala de286 lei, valabila pana la data expirarii valabilitatii ofertei. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- numerar la caseria autoritatii contractante- dovada constituirii garantiei de participare ?copia viramentul efectuat prin ordin de plata? in copie
Garantie de buna executie
Reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului .Garantia de buna executie a acordului cadru se poate constitui prin: 1. scrisoare de garantie bancara emisa de o banca de preferat din Romania sau deschidere de cont de catre cobntractant, care este la dispozitia Penitenciarului Bacau, in care acesta va depune intreaga valoare a garantiei de buna executie aferenta acordului cadru de achizitie publica sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.2. In cazul cosntituirii garantiei de buna executie prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: - Comisar sef Cuzic Victor ? director penitenciar ? Comisar Dascalu Ernestin ? director adjunct Siguranta detinere- Comisar Anghel Luminita- director adj. ec.-administrativ?I.P. Stefan Geanina ? director adjunctreaintegrare sociala 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba orespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.(se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - informatii generale- bilantul contalil aferent anului 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru a face dovada livrarilor de produse.(minim un document)2. O lista a principalelor livrari de produse (sau contracte incheiate) efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP; GRATUIT, la solicitare, prin e-mail sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 15:59