Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI PENTRU CONSUM


Detaliu pentru invitatia numarul 337567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Numar invitatie: 337567/16.10.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI PENTRU CONSUM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAUCod fiscal: 4278752, Adresa: Str. General Guse nr.3, Bacau, Telefon: 0234-524711, Fax: 0234-520852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. General Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 234520852, fax: +04 234520456, persoana de contact: Mihaela Margasoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciar Bacau, Str. General Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 234520852, fax: +04 234520456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI PENTRU CONSUM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE CARTOFI CONSUM IN CANTITATE DE: - MINIM DE 70.000 KG - MAXIM DE 93.380 KG- cant.estimative ale unui contract subsecvent vor fi: min.7.000 KG, cant. max 11.000 KG
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 1.121 ( una mie o suta douazeci si unu) lei. Perioada de valabilitatea a garantiilor este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. se poate constitui prin oricare din formele de virament bancar (Penitenciarul Bacau, CUI RO 4278752, contul RO83TREZ0615005XXX000167, deschis la Trezoreria bacau;
- printr-un instrument emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior.in instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre cnsc;
-prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante;
- in cazul imm-urilor pentru obtinerea reduceriii de 50% din cuatumul garantiei de participare, conform prevederilor legii nr. 34/2004, art. 4 si art 16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai inteprinderii interesate in incadrarea in categoria inteprinderilor micii si mijlocii. aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiiei de participare si se depun odata cu oferta.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC - i se va retine din garantiia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278-1 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea fara TVA, a fiecarui contract subsecvent, in termen de 5 zile de la semnarea acestuia. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1. scrisoare de garantie bancara de preferat din Romania, sau deschidere de cont de catre furnizor, care este la dispozitia Penitenciarului Bacau, in care acesta va depune intreaga valoare a garantiei de buna executie aferenta contractului de achizitie publica. 2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu HG 1045 din 2011; 3. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata confom formularului nr. 1, din sectiunea formulare si modele.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, semnata de repreentantul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.2, din sectiunea formulare si modele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, semnata de repreentantul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.3, din sectiunea formulare si modele- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art 69^1 din oug 34/2006, semnata de reprezentatulul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.4, din sectiunea formulare si modele.-Certificat de atesatre fiscala emis de Admintratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu original.- persoanele cu functii de decizie]n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, de la nivelul autoritatii contractante sunt: director- insp. princip. Stefan Geanina, dir.eco-administrativ-Comisar sef Luminta Anghel dir. adj. siguranta - I.P. Pavel Catalin, sef serv. logistic - subcomisar Margasoiu Mihaela, Viza CFP- comisar Simona Vieriu, Contabil sef - Cms. sef Ghetau Tonica, consilier juridic-inspector principal Marius Bolea - Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente ? in copie semnat si stampilatacu mentiunea , , conform cu originalul.-informatii generale- declaratie pe propria raspundere, precum ca, nu figureaza, la momentul depunerii ofertei, cu datorii la bugetul de stat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor- Certificat de producator eliberat de autoritatea administrativ-locala de pe raza careia operatorul economic ofertant are sediul social (in cazul producatorilor)-mostra produsului ofertat-buletin de analiza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, Gratuit la solicitare, prin e-mail sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer