Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare cartuse de toner


Detaliu pentru invitatia numarul 342702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie Judetean Prahova
Numar invitatie: 342702/14.02.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie Judetean PrahovaCod fiscal: 2844960, Adresa: PLOIESTI, STR. VASILE LUPU, NR. 60-62, JUD. PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: +40 244303155, Fax: +40 244529654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PLOIESTI, STR. VASILE LUPU, NR. 60-62, JUD. PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100018, telefon: +40 244302145, fax: +40 244519388, persoana de contact: Delia-Carla Curalea, Mihaela Pancu, Cristina Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PLOIESTI, STR. VASILE LUPU, NR. 60-62, JUD. PRAHOVA,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare cartuse de toner
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 020.97 - 428, 069.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui prin modalitatile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Se solicitagarantie de participare in cuantum de 1, 5 % din valoarea maxima estimata a contractului, respectiv 6.421 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Echivalenta leu-valuta se va calcula la data de 28.02.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executiese va constitui prin modalitatile reglementate de art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent ce va fi incheiat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru a se evita participarea unor ofertanti care au fost condamnati sau se afla in situatii similare si, de asemenea, pentru a se verifica modul de indeplinire a obligatiilor financiare fata de bugetul de stat si bugetele locale, propun solicitarea urmatoarelor documente: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificatul de participare cu oferta independentaa.Declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.b.Certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local sau de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cadrul acestui indicator, propun solicitarea urmatoarelor documente: a)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de bunuri din categoria celor care fac obiectul achizitiei.b) Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregitrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana, copie legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Fisa de informatii generale, cu prezentarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Valoarea cifrei de afaceri sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, adica mai mare sau egala cu 142.690 lei.Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare;b) Ultimul bilant contabil documentul ce va demonstra situatia economica si financiara a operatorului economic;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare cartuse de tonerdin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari. Suma contractelor respective sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, adica mai mare sau egala cu 142.690 lei.? Se solicita prezentarea de mostre pentru cartusele compatibile cu echipamentele din dotarea autoritatii contractante, nu si pentru cele de tip OEM. ? Certificate de calitate, in termen de valabilitate, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001 sau echivalent, emise pentru ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer