Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE COMBUSTIBIL


Detaliu pentru invitatia numarul 346322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN COVASNA
Numar invitatie: 346322/08.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE COMBUSTIBIL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN COVASNACod fiscal: 7521952, Adresa: STR.STADIONULUI NR.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-352242, Fax: 0267-352821
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE COMBUSTIBIL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea necesarului de carburanti pe baza de carduri de credit pentru asigurarea functionarii autovehiculelor din parcul auto al Serviciului de Ambulanta Jud. Covasna.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 440 - 515, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 10.000 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de constituire a garantiei de participareGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara( Formular 5 ) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.? Pentru garantia de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere curs lei/euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratii privind eligibilitatea (Formularul 1A), in originalOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul 1.B), in originalOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica? Certificat de atestare fiscala emis de DGFPCFS, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil, in copie autentificata sau in originalPentru pers. juridice straine: document echivalent (xerocopia documentului original si traducere)? Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de primaria localitatii sediului, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil, in copie autentificata sau in original ? pentru toate punctele de lucru identificate in certificatul constatator eliberat de ORC.? Pentru persoane juridice straine: document echivalent (xerocopia documentului original si traducerea)? Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 1C), in originalOperatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 1D)? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) (Formularul 1E)PERSOANE CU DECIZI: Manager Ec.Torok ZsuzsannaDirector financiar contabil: Ec.Damokos IbolyaMembrii Comisiei de Evaluare a ofertelor: Presedinte: Ing Nagy GezaMembru: Ing.Szep AttilaMembru: Ec.Szigeti Maria-Magdolna Pentru persoane juridice/fizice romane (cerinta obligatorie): Certificatul constatator, in original sau in copie autentificata, eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice romane (cerinta obligatorie): ? Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident.? Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul curent (xerocopia documentelor originale si traduceri)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA DE INFORMATI GENERALEin original: cifra de afaceri globala pe fiecare din ultimele trei exercitii financiare incheiate (anii 2010, 2011 si 2012), SITUATIA FINANCIARA PENTRU ANUL 2012Bilant contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organul competent ? Conform art.185 din OUG 34/2006 se pot prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care reflecta o situatie edificatoare a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSEIN ULTIMI 3 ANILivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., 2. Existenta statiilor de alimentare cu combustibil, utilizand cardul de credit, in localitatile judetului Covasna (Sf. Gheorghe, Tg. Secuiesc, Baraolt, Covasna, Intorsura Buzaului)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer