Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare combustibil lichid usor tip III sau similar


Detaliu pentru invitatia numarul 347123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Oradea
Numar invitatie: 347123/22.05.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare combustibil lichid usor tip III sau similar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul OradeaCod fiscal: RO 23782682, Adresa: Oradea , Str. Parcul Traian, Nr.3, Jud.Bihor, Oradea, Telefon: 0259.419.881, Fax: 0259.419.884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare combustibil lichid usor tip III sau similar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnozare combustibil lichid usor tip III sau similar
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de paricipare este in cuantum de 4080 lei, obligatoriu se va scana si posta in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire conform art.86 alin (1) din HG nr.925/2006 actualizata.Garantia de participare se va constitui in contul : RO71TREZ0765005XXX000132, Trezoreria Oradea.Cursul de schimb lei/euro ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este de 4, 3747 lei/euro-curs BNR valabil la data de 18.04.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Modul de constituire-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original.I.M.M-urile pot beneficia de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr.346/2004 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform HG 1045/2011.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc ape baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexa nr.1 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Anexa 3 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Anexa 4 copie conform cu originalul scanata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? anexa 8 copie conform cu originalul scanata.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Pentru evitarea conflictului de interese, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: comisar sef dr.Ioan Ilea - director, comisar sef Florian Hulea-director adjunct economico-administrativ, comisar sef Petru Lucus-sef serviciu logistica, inspector Anca Pavel -ofiter achizitii, comisar Ardelean Diana, agent sef principal Derecichei Rodica, Agent sef principal Anca Maria, agent sef Rosan Ioan. Certificat de constatator emis de ORC, in copie semnat si stampilat, conform cu originalul, scanat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in ultimii 3 ani pentru domeniul aferent obiectului de activitate al contractului.Anexa 5 la capitolul formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru produsul CLU tip III sau similar, se va depune mostra de produs (2 litrii), in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, la sediul Penitenciarului Oradea, str.Parcul Traian, nr.3, pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer