Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de oteluri si vopseluri auto in anul 2013 si trim. I/2014.


Detaliu pentru invitatia numarul 342775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01394 BUCOV
Numar invitatie: 342775/18.02.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de oteluri si vopseluri auto in anul 2013 si trim. I/2014.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01394 BUCOVCod fiscal: 5051862, Adresa: DN 1B - Bucov, Bucov, Telefon: 0244-275588, Fax: 0244-275588
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DN 1B - Bucov, Bucov, Romania, cod postal: 107110, telefon: +40 244275588, fax: +40 244275588, persoana de contact: Lepadat Liviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 01394, loc. Bucov, soseaua Ploiesti-Buzau (DN 1B), nr. 2, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de oteluri si vopseluri auto in anul 2013 si trim. I/2014.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de catre U.M. 01394 de oteluri si vopseluri auto in anul 2013 si trim I/2014.Cantitatile minime si respectiv maxime ce fac obiectul celui mai mic respectiv celui mai mare contract subsecvent: lot 1 - min 1, max 60lot 2 - min 1, max 294lot 3 - min 1, max 235lot 4 - min 1, max 235lot 5 - min 1, max 148lot 6 - min 1, max 294lot 7 - min 1, max 353lot 8 - min 1, max 294lot 9 - min 1, max 35lot 10 - min 1, max 44lot 11 - min 1, max 35lot 12 - min 1, max 44lot 13 - min 1, max 148lot 14 - min 1, max 148lot 15 - min 1, max 588lot 16 - min 1, max 294lot 17 - min 1, max 294lot 18 - min 1, max 294lot 19 - min 1, max 235lot 20 - min 1, max 235lot 21 - min 1, max 294lot 22 - min 1, max 235lot 23 - min 1, max 18lot 24 - min 1, max 132lot 25 - min 1, max 35lot 26 - min 1, max 45lot 27 - min 1, max 17lot 28 - min 1, max 206lot 29 - min 1, max 30lot 30 - min 1, max 30lot 31 - min 1, max 59lot 32 - min 2, max 80lot 33 - min 1, max 80lot 34 - min 1, max 80lot 35 - min 1, max 294lot 36 - min 1, max 176lot 37 - min 1, max 88lot 38 - min 1, max 148lot 39 - min 1, max 88lot 40 - min 1, max 118lot 41 - min 1, max 148lot 42 - min 1, max 59lot 43 - min 1, max 88lot 44 - min 1, max 148lot 45 - min 1, max 353lot 46 - min 1, max 88lot 47 - min 1, max 118
II.1.6) CPV: 44331000-9 - Bare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul fix al garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot de produse in parte si va rezulta din insumarea garantiilor de participare pentru fiecare lot ofertat (in cantitatea maxima specificatain anexa nr. 1 la caietul de sarcini).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei. In acest caz, ofertantul va avea in vedere prevederile art. 2781 din OuG nr. 34/ 2006;b) Depunerea la casieria UM 01394 a sumei in numerar;c) Depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Contul ? Sume de mandat - in care se va plati cu ordin de plata este RO11TREZ5395005XXX000054.Se respecta prev. art. 86 alin. 2 si 3/ HG nr. 925/2006 priv. garantia de participare.Dovada const. garantiei de participare se va prezenta obligatoriu la vedere (pe plic, anexata la scrisoarea de inaintare). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In caz contrar oferta va fi considerata inacceptabila conform art. 36, alin. (1), lit. a) din HG 925/2006.I.M.M.-urile beneficiaza de reducere cu50%la constit. garantiei de participare cf.preved. legii 346/2004, art. 16.Neprezentarea garantiei de participare duce la descalificarea ofertei.Cursul mediu de referinta leu/euro este cel de la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Pe timpul derularii acordului cadru, garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent incheiat, in procent de 10% din valoarea fara T.V.A a respectivului contract.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare se face cu respectarea prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, astfel: - garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si devine anexa la contractul subsecvent. Prevederile art.86 alin. 2 si 3 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.- in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.I.M..M.-urile beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederilelegii 346/2004, art. 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea (Formular 1/ sectiunea II) sau declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;Criterii de calificare: Prezentarea Formular 1/ sectiunea II a prezentei documentatii de atribuire (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorieVor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 dinOUG 34/2006.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2/ sectiunea II) sau declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Criterii de calificare: Prezentarea Formular 2/sect. II a prezentei documentatii de atribuire (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorie.Vor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006.c) ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? cf. Ordinului ANRMAP nr.314/ 12.10.2010.Criterii de calificare: Prezentarea Formular nr.8/sect. II a prezentei documentatii de atribuire (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorie.d) ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Criterii de calificare: Prezentarea Formular nr. 10/sect. II a prezentei documentatii de atribuire (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorieIncadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt: - Bucica Nicolaie- Catana Ilie- Georgescu Cezar Doru- Sandu Cristian- Bilga Simona- VisoiuLaurentiu- Lepadat Liviu- PlesiaIuliana- Nicolae Marian- Codescu Gheorghe- Sava MihaelaNota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, respectivart. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 si respectiv ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul poate fi depus in : original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute mai jos: - obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa producerea/comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu demonstreaza atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012), mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 275.000 lei, reprezentand aproximativ valoarea estimata a acordului cadruI.M.M.-urile pot prezenta cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani in proportie de 50% din valoarea de mai sus (conform legii 346/2004, art. 16).In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Neindeplinirea acestei cerinte atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.Nivelul min. al C.A pe fiecare lot in parte trebuie sa fie: lot 1 - 206 leilot 2 - 1029 leilot 3 - 824 leilot 4 - 894 leilot 5 - 559 leilot 6 - 1541 leilot 7 - 2824 leilot 8 - 2353 leilot 9 - 2047 leilot 10 - 2559 leilot 11 - 2047 leilot 12 - 2559 leilot 13 - 544 leilot 14 - 544 leilot 15 - 2471 leilot 16 - 1235 leilot 17 - 1235 leilot 18 - 1206 leilot 19 - 941 leilot 20 - 941 leilot 21 - 1118 leilot 22 - 941 leilot 23 - 212 leilot 24 - 5029 leilot 25 - 1765 leilot 26 - 2647 leilot 27 - 1096 leilot 28 - 16388 leilot 29 - 112 leilot 30 - 159 leilot 31 - 312 leilot 32 - 683 leilot 33 - 866 leilot 34 - 770 leilot 35 - 3441 leilot 36 - 2065 leilot 37 - 1032 leilot 38 - 1721 leilot 39 - 1032 leilot 40 - 1376 leilot 41 - 1721 leilot 42 - 688 leilot 43 - 1032 leilot 44 - 1103 leilot 45 - 2647 leilot 46 - 662 leilot 47 - 823 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (anii 2010, 2011 si 2012)Ofertantii vor prezenta unul sau mai multe documente relevante (contracte, certificate, procese verbale, recomandari din partea benef.) a caror valoare sa nu fie mai mica decat suma de 80.000 lei.Documentelor relevante prezentate de ofertanti in acest sens vor purtamentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Documentele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in limba romana autorizate.In situatia in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. econ. nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor anterioare de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic in cauza.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Nivelul min. impus pentru experienta similara, pe fiecare lot in parte: lot 1 - 206 leilot 2 - 1029 leilot 3 - 824 leilot 4 - 894 leilot 5 - 559 leilot 6 - 1541 leilot 7 - 2824 leilot 8 - 2353 leilot 9 - 2047 leilot 10 - 2559 leilot 11 - 2047 leilot 12 - 2559 leilot 13 - 544 leilot 14 - 544 leilot 15 - 2471 leilot 16 - 1235 leilot 17 - 1235 leilot 18 - 1206 leilot 19 - 941 leilot 20 - 941 leilot 21 - 1118 leilot 22 - 941 leilot 23 - 212 leilot 24 - 5029 leilot 25 - 1765 leilot 26 - 2647 leilot 27 - 1096 leilot 28 - 16388 leilot 29 - 112 leilot 30 - 159 leilot 31 - 312 leilot 32 - 683 leilot 33 - 866 leilot 34 - 770 leilot 35 - 3441 leilot 36 - 2065 leilot 37 - 1032 leilot 38 - 1721 leilot 39 - 1032 leilot 40 - 1376 leilot 41 - 1721 leilot 42 - 688 leilot 43 - 1032 leilot 44 - 1103 leilot 45 - 2647 leilot 46 - 662 leilot 47 - 823 lei Informatii privind asigurarea standardelor de calitate ale produselor furnizate si de protectie a mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer